Kyllä osaa jonkun luona olla likaista!! Sis. linkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oli:
kyllä jo munkin mittapuun mukaan todella likaiset matot. hyi, pesuun tai kaatikselle joutas noi matot.

Mistä tiedät että ovat likaiset.. mitä jos niitä on pesty 100kertaa peräkkäin 90asteessa, mutta tahrat eivät vaan lähde? Mun mittapuun mukaan matto ois silloin puhdas, vaikkakin ei enää alkuperäisessä loistossaan.

mut mitä jos niitä ei oltukaan pesty? eihän me nyt tiedetä mitään ollenkaan varmaksi. vaan sen mitä silmällä näkee.. että näyttää likaiselta.

Mäkin pesen mattoni, mutta kyllähän niissä tahroja saattaa olla välillä. Mutta nettiin en laittais kuvia, ei tekis mieli ostaa vaatteita jotka on noin paskasen maton päällä. Vaatteet tosiaan kandeis pestä ennen myyntiä.
Mutta, kukaan meistä ei tiedä mikä tilanne tuollakin on, äiti masentunut, isä reissutöissä ja aina pois kotoota, monta pientä lasta, joku vakavasti sairas tms. Mä aina yritän suhteuttaa sen niin, ettei kaikkien elämä tosiaan ole niin hyvin kuin meillä, ihmisten elämäntilanteet ja voimavarat vaihtelee, eikä saa tuomita toisia turhaan.

Mä en ainakaan tuomitsekaan, ajattelisin niin, että jos myyjä näkis nämä jutut, niin vois ottaa ohjeina, miten sais paremmin myytyä. En ole haukkunut myyjää, eikä mielestäni kukaan muukaan. On vaan todettu se, minkä kaikki kuvistakin näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
Joo. Mut esim meillä oli vanha talo, jossa piharatkaisu oli tosi karmee; hiekkaa ulko-oven eteen asti ja mutaiset työkoneetkin pystyivät kulkemaan rapaisine renkqineen vain just rappujen editse. Oli vain se yksi ovi. Kun meitä muksuja ravasi siinä jaloissa neljä ja kissojaq viisi, niin tolta ne meillä näytti.

Totta kyllä, että harva maalaistalokaan enää näyttää noin karmeelta, koska on useampi sisäänkäynti ja lapsille päivähoito, sorapihatkin on jo unholaa.
No meillä on sorapiha, hiekkalaatikko alle 10m etuovesta ja vaan navetasta tullaan sivuovesta, lapset kulkee pääovesta aina.

Hmm... Mutta ihan varmasti meillä oli eteisen ja vielä tuvankin matto tuollaisessa jamassa pahimmillaan. Kai me saatiin lapsina aika rajattomasti kulkea sisään ja ulos valvonnatta, joten se näkyi esim. noissa jutuissa. Oikeinhan se vallaton touhu ei ollut, mutta aika ole mikä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Joo. Mut esim meillä oli vanha talo, jossa piharatkaisu oli tosi karmee; hiekkaa ulko-oven eteen asti ja mutaiset työkoneetkin pystyivät kulkemaan rapaisine renkqineen vain just rappujen editse. Oli vain se yksi ovi. Kun meitä muksuja ravasi siinä jaloissa neljä ja kissojaq viisi, niin tolta ne meillä näytti.

Totta kyllä, että harva maalaistalokaan enää näyttää noin karmeelta, koska on useampi sisäänkäynti ja lapsille päivähoito, sorapihatkin on jo unholaa.
No meillä on sorapiha, hiekkalaatikko alle 10m etuovesta ja vaan navetasta tullaan sivuovesta, lapset kulkee pääovesta aina.

Hmm... Mutta ihan varmasti meillä oli eteisen ja vielä tuvankin matto tuollaisessa jamassa pahimmillaan. Kai me saatiin lapsina aika rajattomasti kulkea sisään ja ulos valvonnatta, joten se näkyi esim. noissa jutuissa. Oikeinhan se vallaton touhu ei ollut, mutta aika ole mikä oli.
Juu, kyllä mä uskon, että teilläkin on voinu olla tuon näköistä, mutta älä yleistä, että kaikissa maataloissa olis ollu.

ei musta se tyhmä joka myy vaan se joka maksaa paskasta tavarasta kalliin hinnan... :whistle:

kuvauspaikka ei myyjällä kyllä paras mahdollinen, itse oisin ehkäpä sängyn päällä lakanalla tai vastaavalla neutraalilla alustalla kuvannut.
mitä parempi myyntikuva sitä parempi menekki yleisesti miettien.. joillakin ei sitä suunnittelu/myyntisilmää ole luotu... :|

Alkuperäinen kirjoittaja oli:
kyllä jo munkin mittapuun mukaan todella likaiset matot. hyi, pesuun tai kaatikselle joutas noi matot.

Mistä tiedät että ovat likaiset.. mitä jos niitä on pesty 100kertaa peräkkäin 90asteessa, mutta tahrat eivät vaan lähde? Mun mittapuun mukaan matto ois silloin puhdas, vaikkakin ei enää alkuperäisessä loistossaan.

no jos ei lähde tahrat enää pesussa ja ovat tosi törkysen näköiset niin ehkä hommaisi uudet. jos olisikin pieni pinttynyt tahra siellä täällä ei väliä mut noi ol törkyset. ei ilkeisi avojaloin kävellä.

Yhteistyössä