V
viiiiiraa
Vieras
Riipuu varmaan työnantajasta, mutta mun työnantaja ei hyvällä katso poissaoloja lasten sairastamisten takia ja työkaveritkin ryppyilee ja on näreitä, kun joutuvat tekemään munkin töitä kun olen pois töistä. Lisäksi kolmen lapsen neuvolakäynnit, hammaslääkärit, korvakontrollit sekä yhden lapsista puheterapia. Voi luoja. Sitten nää ainaiset "En voi jäädä tänään ylitöihin sori, on mun vuoro hakea lapset", "Anteeksi, nyt on pakko lähteä, jotta ehdin päiväkodille" ja "Aikainen aamu ei oikein käy, kun huomenna mun pitää viedä lapset".
Todella stressaavaa, eikö teistä? + tietysti se, että kotona odottaa "uusi työpäivä" lastenhoidon ja kodinhoidon parissa kun pääsee palkkatyöstä kotiin. Nimittäin nämä kaikki on hoidettava pienemmässä ajassa kuin kotiäitinä ollessa, jolloin kotitöillekin oli päivät pitkät aikaa. Mutta tämä on se sivuseikka, päärasittavuus on se, että kun panostat lapsiin, työyhteisö on ärtynyt, vaikka ei sen minusta ihan niin pitäisi mennä.
Todella stressaavaa, eikö teistä? + tietysti se, että kotona odottaa "uusi työpäivä" lastenhoidon ja kodinhoidon parissa kun pääsee palkkatyöstä kotiin. Nimittäin nämä kaikki on hoidettava pienemmässä ajassa kuin kotiäitinä ollessa, jolloin kotitöillekin oli päivät pitkät aikaa. Mutta tämä on se sivuseikka, päärasittavuus on se, että kun panostat lapsiin, työyhteisö on ärtynyt, vaikka ei sen minusta ihan niin pitäisi mennä.