Kyllä on valkoinen mies vähissä melkein missä tahansa mainoksessa, jossa on enemmän väkeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin valkoinen heteromies joutuu tyytymään nykyään huonompaan kun sitä ei pidetä enää kuninkaana. Naiset ja "väärän"väriset onkin nyt ihan yhtä arvokkaita. Paitsi Ellun ja Echon mielestä ei
Höpöhöpö...mutta turhapa teikäläisille on tätä selittää kun halveksitte jopa itseänne tässä samalla...

tuota muslimit tulee ja valtaa maat- mantraa on jauhettu jo ristiretkien aikaan, jokainen sukupolvi rasseja silti kuvittelee itse olevan ainoita jotka siihen kiinnittää huomiota.

mut kerro toki nyt omin sanoin miten nää sun mouhoomiset liittyy ikean mainokseen?
Muslimit itse ovat sillä mielellä, että he valtaavat euroopan...eivätkä he aio tehdä sitä sotimalla vaan avioitumalla eurooppalaisnaisten kanssa ja lisääntymällä.

Jos tasa-arvoa ei saada aikaan parantamalla naisten oloja niin eikös sit miesten aseman alentaminen ole seuraava keino saavuttaa tasa-arvo?

Kerro muuten joku esimerkki miten vhm arvostus on sun mielestä laskenut?
Emmä viiti kertoa, koska sä et kuitenkaan asiaa näkis samalla tavoin.
On vaan asioita mitkä ei tässäkään yhteiskunnassa ole oikein miehiä kohtaan, sellanen piikittely mainoksissa jne...mutta hei pidä sä toi asentees ja mä omani...ja ei, en ole samaa mieltä sun kanssa tuosta ensimmäisestä osasta. Tasa-arvoa ei saavuteta sillä, että toisen sukupuolen asemaa alennettaisiin.

Emmä viiti kertoa, koska sä et kuitenkaan asiaa näkis samalla tavoin.
On vaan asioita mitkä ei tässäkään yhteiskunnassa ole oikein miehiä kohtaan, sellanen piikittely mainoksissa jne...mutta hei pidä sä toi asentees ja mä omani...ja ei, en ole samaa mieltä sun kanssa tuosta ensimmäisestä osasta. Tasa-arvoa ei saavuteta sillä, että toisen sukupuolen asemaa alennettaisiin.

Niin. Eli sä vaan haluat öyhöttää ilman mitään syytä?

Aloitus käsittely mainosten etnisiä väestöryhmiä, joten Ellun kommentit ovat kuuluneet asiaan. En saanut lainattua #64:n viestiä, joten tässä vastaus.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä