Siinä on sellanenkin ongelma, että musliminainen ei saa olla yhdessä ei-muslimi miehen kanssa, ei edes mainoksissa.
Tämä on se ongelma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siinä on sellanenkin ongelma, että musliminainen ei saa olla yhdessä ei-muslimi miehen kanssa, ei edes mainoksissa.
Tämä on se ongelma.
Jepsis, kun tämän ratkaisis, niin maailmanrauha olis taattu. Paitsi persuille, jotka alkaa valittaa sitten jostain muusta. Vaatteiden väristä?Tämä on se ongelma.
Ehkä olet ymmärtänyt jotain väärin. Persujen mielestä tuntuu olevan nimittäin, että jos tulee muslimimaasta, on muslimi, piste. Ja vieläpä vain tiukimman linjan kannattaja. Ateisteja siellä ei varmaan ole ollenkaan.Öh se kun vaan on niin, että jos sä oot perinteinen musliminainen, niin sut on naitettu muslimimiehelle jo hyvin nuoressa iässä. Mutta maallistuneet musliminaiset (esim. Istanbulissa) saattaa olla niin länsimaisia, että ei tuu edes ajatelleeksi.
Mun tuntemalla miehellä oli seksisuhde erään Istanbul-tytön kanssa aikoinaan. Se ei kyllä näyttänyt muslimilta yhtään. Suhtautui uskontoon osapuilleen samalla tavalla kuin vapaamieliset suomalaiset...
Öh se kun vaan on niin, että jos sä oot perinteinen musliminainen, niin sut on naitettu muslimimiehelle jo hyvin nuoressa iässä. Mutta maallistuneet musliminaiset (esim. Istanbulissa) saattaa olla niin länsimaisia, että ei tuu edes ajatelleeksi.
Mun tuntemalla miehellä oli seksisuhde erään Istanbul-tytön kanssa aikoinaan. Se ei kyllä näyttänyt muslimilta yhtään. Suhtautui uskontoon osapuilleen samalla tavalla kuin vapaamieliset suomalaiset...
Jepsis, kun tämän ratkaisis, niin maailmanrauha olis taattu. Paitsi persuille, jotka alkaa valittaa sitten jostain muusta. Vaatteiden väristä?
Suosittelen tutustumaan islamiin ennenkun alkaa puolustelemaan monokulttuuria. On todella surullista huomata, että täällä on näin paljon niitä jotka toivovat valkoisten katoavan kokonaan maailmasta.
Niin aikoinaan oli, mutta onko enää ja tapahtuiko tämä Turkissa vai oliko nainen Suomessa? Pyydäppä ystävääs menemään jonnekin maaseutukylään Turkin vuoristossa ja kokeilemaan saako vetästä viikseen jotain naista siellä.Öh se kun vaan on niin, että jos sä oot perinteinen musliminainen, niin sut on naitettu muslimimiehelle jo hyvin nuoressa iässä. Mutta maallistuneet musliminaiset (esim. Istanbulissa) saattaa olla niin länsimaisia, että ei tuu edes ajatelleeksi.
Sillä ei ole mitään merkitystä mistä maasta tulee, mutta yritäs mennä avioliittoon muslimimaassa sen maan naisen kanssa joka on muslimi ja myönnä vielä ettet ikinä aio kääntyä/palata islamiin ja että teidän yhteiset lapset kasvatetaan ateismiin, kristinuskoon, hare krishnaan ym paitsi ei islamiin.Ehkä olet ymmärtänyt jotain väärin. Persujen mielestä tuntuu olevan nimittäin, että jos tulee muslimimaasta, on muslimi, piste. Ja vieläpä vain tiukimman linjan kannattaja. Ateisteja siellä ei varmaan ole ollenkaan.
Niin aikoinaan oli, mutta onko enää ja tapahtuiko tämä Turkissa vai oliko nainen Suomessa? Pyydäppä ystävääs menemään jonnekin maaseutukylään Turkin vuoristossa ja kokeilemaan saako vetästä viikseen jotain naista siellä.
Mä tunnen turkkilaisia ja ihan sattuneesta syystä, tiedän suomalaisia jotka asuvat Turkissa miehineen ja perheineen ja he itse ovat kertoneet, että Turkissa on menty todella paljon maallisuudesta nyt taaksepäin.
Vielä 80 - 90 lukujen vaihteessa Turkissa paheksuttiin naisia jotka pukeutuivat hijabiin, niqabistit joutuivat poliisikuulusteluihin. Nykyään nykyisen presidentin aikana mm. muslimeille ja kristityille yhteiseen käyttöön aikanaan otettu Hagia Sophia on moskeija ja Izmirissä, Ankarassa ja esim. Istanbulissa on perustettu liikkeitä missä myydään naisille kaiken peittäviä niqabeja.
Turkki on taantumassa koko ajan vanhoillisempaan suuntaan ja siinä ei silloin auta yhtään miten vapaamielisiä ajatuksia naisilla siinä maassa on päänsä sisällä.
Turkkilaisvankilat eivät kuulema ole naisille mitään turvapaikkoja.
Sillä ei ole mitään merkitystä mistä maasta tulee, mutta yritäs mennä avioliittoon muslimimaassa sen maan naisen kanssa joka on muslimi ja myönnä vielä ettet ikinä aio kääntyä/palata islamiin ja että teidän yhteiset lapset kasvatetaan ateismiin, kristinuskoon, hare krishnaan ym paitsi ei islamiin.
Siksi koska tätä eroa ei tunnuta tajuavan millään...ymmärräthän, ettei turkkilaisnaisella jonka suku on esim. vanhoillinen tai joka tulee kylästä jossa ollaan vanhoillisia, ole mitään asiaa perheensä eteen miehen kanssa joka on ei-muslimi, eivätkä he monesti uskalla kertoa edes kotiväelleen etteivät usko islamiin lainkaan?Miksi pitää verrata Suomea, joka on länsimainen demokratia näihin maihin? Ne ovat suurimmaksi osaksi ns. kolnmannen vaiheen maita, kehitysmaita. Vai siksikö haluat tehdä sen, että haluat Suomenkin takaisin 50-luvulle?
Siksi koska tätä eroa ei tunnuta tajuavan millään...ymmärräthän, ettei turkkilaisnaisella jonka suku on esim. vanhoillinen tai joka tulee kylästä jossa ollaan vanhoillisia, ole mitään asiaa perheensä eteen miehen kanssa joka on ei-muslimi, eivätkä he monesti uskalla kertoa edes kotiväelleen etteivät usko islamiin lainkaan?
Turkissa on myös ateisteja, mutta heidän täytyy salata se jopa isommissa kaupungeissa. Toki he voivat sen kertoa sinulle ja minulle, mutta yhteisölleen eivät..elleivät halua tulla yhteisöstä ulos suljetuksi tai joutua jopa hengenvaaraan..
Sitä paitsi en halua Suomea takaisin 50-luvulle, vaikkakin sillon kyllä ajateltiin enemmän omaa kansaa...mietin vaan miksi sinä haluat Suomen jonnekin 600-luvulle tai takaisin 30-luvulle, sillä erotuksella ainoastaan että nyt vainotaan valkoista heteromiestä eikä juutalaisia ja värillisiä.
Ihan oikeesti, säälittää kun teikäläiset nauttii katsella maailmaa suvakismin vaaleanpunaisten vässykkälasien takaa...mutta ihan sama mulle, siinähän katotte.Ootko aatellu koskaan kirjailijaksi alkaa? Mielikuvitusta ainakin piisais.
Ihan oikeesti, säälittää kun teikäläiset nauttii katsella maailmaa suvakismin vaaleanpunaisten vässykkälasien takaa...mutta ihan sama mulle, siinähän katotte.
Toivottavasti ette sitten myöhemmin tule jälkikäteen ihmettelemään tyyliin ''Kuinka tässä näin kävi, emme voineet tietää?'', koska se voittaa ärsyttävyydessään jopa tämän asenteenne.
Mutta sähän et edusta koko maailman heteromiehiä, väitätkö todellakin ettei ajatussuunta ole muuttunut vuosien varrella miehiä sortavaksi?Ihan oikeesti... Mä olen tuollainen suomalainen sorrettu heteromies. Kyllä tää nyt menettelee. Ilmaset koulut takana ja hyväpalkkasessa duunissa. Toki omilla ansioilla ja helvetisti veroa maksan. Joskus se vituttaa.... Mut ei sun oikeesti tarvi kertoa, että mua sorretaan
Mun työtiloja siivoo jostain Bangledeshista tullut kaveri. Omaa yliopistotutkinnon Suomesta, mutta ei ole saanut duunia. Juttelen hänen kanssaan aika usein, fiksu kaveri. Kokisin, että häntä on ennemmin sorrettu kuin minua.
Sitä ennen mun huonetta siivos venäläinen nainen. Hänellä sama homma, osasi jopa suomea hyvin. No hän itseasiassa sai jokseenkin alan hommia, mutta kyllä mua pikkasen hyvutti että hän oli noissa tiloissa yksi koulutetuimmista ja paskimmalla palkalla.
Kyllä suomalaissyntyisellä heteromiehellä on aika hyvät menestymisen edellytykset. Koskaan en oo kokenut, että mua olisi sorrettu.
Mä en muuten kauheesti retostelis sillä miten paljon sun alapuolella työskentelee korkeammin koulutettuja ihmisiä kuin sinä...eikös tuo ole aika rasistista, ylenkatsoa heitä?
No jos tasa-arvoa halutaan parantaa niin suunta on mennyt miesten kohdalla huonompaan.En retostelei sillä, vaan yritin näyttää, että ei se valkoinen heteromies nyt niin kauhean huonossa asemassa ole vaikkapa kyseisiin siivoojiin verrattuna.
Tietenkin nämä kyseiset siivoojatkin ovat maailman mittakaavassa ihan kohtuullisessa asemassa. Mä arvostan kaikkien ihmisten työtä. Eli ihan niitä siivoojia, olivat sitten tummaihoisia akateemisia tai kotimaisia vähemmän akateemisia (toki voi olla kotimaisiakin korkeastikoulutettuja, mutta ei ole ittelle tullut vastaan).
´Miksi siis mainitsit koko asiast jos heidän heikompi palkkast työtää arvostat??En retostelei sillä, vaan yritin näyttää, että ei se valkoinen heteromies nyt niin kauhean huonossa asemassa ole vaikkapa kyseisiin siivoojiin verrattuna.
Tietenkin nämä kyseiset siivoojatkin ovat maailman mittakaavassa ihan kohtuullisessa asemassa. Mä arvostan kaikkien ihmisten työtä. Eli ihan niitä siivoojia, olivat sitten tummaihoisia akateemisia tai kotimaisia vähemmän akateemisia (toki voi olla kotimaisiakin korkeastikoulutettuja, mutta ei ole ittelle tullut vastaan).
Ihan oikeesti, säälittää kun teikäläiset nauttii katsella maailmaa suvakismin vaaleanpunaisten vässykkälasien takaa...mutta ihan sama mulle, siinähän katotte.
Toivottavasti ette sitten myöhemmin tule jälkikäteen ihmettelemään tyyliin ''Kuinka tässä näin kävi, emme voineet tietää?'', koska se voittaa ärsyttävyydessään jopa tämän asenteenne.
No jos tasa-arvoa halutaan parantaa niin suunta on mennyt miesten kohdalla huonompaan.