kyllä on taas ollu viimeset 3 päivää ihan kamalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
Itkua ja pahaa oloa.Kiukkua,en ees tiedä ketä kohtaan,exää vai sitä muijaa kohtaan vai itseäni.
Mua vaan vaivaa et miten kauan se ex piti peliään sen muijan kanssa ennenkun kerto mulle totuuden jota ei olis varmaan koskaan kertonu jos en olis nyhdänny sitä tietoa ite irti siitä.
Vaikka ex sano ettei oo sen kanssa ollu sillo kun oli mun kanssa mutta jotenkin mä en usko...enkä nyt tarkota mitään sänkyyn menoa vaan ihan muuta tapailua tai tekemissä oloa,sen mä kyllä voin uskoa et ei ne sängyssä olleet sillo kun oli mun kanssa...ainakin haluan uskoa kun ex niin sano ettei ole pettäny mua.
Olen vaan niin pettynyt ja en vaan jaksa uskoa ett vaihtoi minut vanhempaan ja rumempaan...mua on niin loukattu että pelkään oikeesti että ikinä en luota miehiin.Ja edelleen pelkään että jään yksin mutta kai sekin nyt on ihan luonnillinen reaktio pelätä sitä.
Haluaisinpa jo hypätä kevääseen!

Ja sääliä en kaipaa enkä haukkuja,niiden takia en kirjoittanut kunhan purin sydäntäni!

[QUOTE="onneton";24585308]Itkua ja pahaa oloa.Kiukkua,en ees tiedä ketä kohtaan,exää vai sitä muijaa kohtaan vai itseäni.
Mua vaan vaivaa et miten kauan se ex piti peliään sen muijan kanssa ennenkun kerto mulle totuuden jota ei olis varmaan koskaan kertonu jos en olis nyhdänny sitä tietoa ite irti siitä.
Vaikka ex sano ettei oo sen kanssa ollu sillo kun oli mun kanssa mutta jotenkin mä en usko...enkä nyt tarkota mitään sänkyyn menoa vaan ihan muuta tapailua tai tekemissä oloa,sen mä kyllä voin uskoa et ei ne sängyssä olleet sillo kun oli mun kanssa...ainakin haluan uskoa kun ex niin sano ettei ole pettäny mua.
Olen vaan niin pettynyt ja en vaan jaksa uskoa ett vaihtoi minut vanhempaan ja rumempaan...mua on niin loukattu että pelkään oikeesti että ikinä en luota miehiin.Ja edelleen pelkään että jään yksin mutta kai sekin nyt on ihan luonnillinen reaktio pelätä sitä.
Haluaisinpa jo hypätä kevääseen!

Ja sääliä en kaipaa enkä haukkuja,niiden takia en kirjoittanut kunhan purin sydäntäni![/QUOTE]

Kuulostat ihan multa kuukaus sitten. Kyllä se parempi olo sieltä vielä tulee <3

Mulla oli samanlaisia ajatuksia avioeron jälkeen. Ex ei kylläkään myöntänyt koskaan mitään mut muualta sain kuulla et oli jo puoli vuotta ennen eroa tapaillu toista. Sillon se tuntu todella kamalalta mut aika on tehny tehtävänsä, enää ei kyllä tunnu missään.
Mua kyllä autto yli pääsemisessä se että ex soitteli mulle jossain vaiheessa, et kuinka tuli tehtyä iso virhe jne, niin mä koin päässeeni siinä niskan päälle, sillä ikinäkoskaan en olis sitä takas enää ottanu.
No nyt siitä on jo vuosia ja vaikka minäkin pelkäsin yksin jääväni (olin jo +30v, kahden lapsen yh) niin tässä sitä nyt vaan ollaan onnellisesti avioliitossa ihanan miehen kanssa, enkä voisi olla kiitollisempi sille naiselle joka exän vei :D

Voimia sinulle, sä selviät tästä! :)

Yhteistyössä