Kyllä on taas niin autio asunto myytävänä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja minä kun luulin, et meillä on paljon ylimäärästä nurkissa, mutta nuo kuvat sai toisiin ajatuksiin. Voi tsiisus...kaikkia sisustustyylejä stiä ihmisillä on. Toi oli kyllä jo huippu.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja tyyhtynen:
Ja noi tyynypinot sohvalla? Ja korituoleja löytyy toista tusinaa. :o Melkoinen shop-a-holic asuu tuolla.

Noita ihan vaan korejakin näytti olevan möksä väärällään.
Joko hiukan pakkomielteinen korishoppailija, tai innokas pajunoksien keräilijä ja askartelija :D

Oli shoppailija tai askartelija, pakkomielteistä on! :attn:

Onhan tuolla tavaraa, mutta ei nyt niin mahdottomasti kuin mitä kuvittelin luettuani ketjun. Kyllä tuolla vielä kulkemaan mahtuu ihan hyvin, paljon täydempiäkin kämppiä on nähty.

Mun mielestä tuolla oli ihan kodikasta :). Mutta en kyllä haluais siivota tota kämppää, viikko menee jo pyyhkiessä pölyjä noista kyntteliköistä yms koristeista!

Muutopalvelukin voi pakata ja siivooja siivota. Oli se sentään säännönmukainen tyyliltään ja värimaailmaltaan. Eipähän ainakaan tule yllärinä kävijöille tuo tavarapaljous. Jos vaikka kuvaa varten siivoisi tavarat pois ja toisi ne sen jälkeen esille...

Mutta kirppikselle sieltä saisi vaikka mitä aarteita kannettua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mun mielestä tuolla oli ihan kodikasta :). Mutta en kyllä haluais siivota tota kämppää, viikko menee jo pyyhkiessä pölyjä noista kyntteliköistä yms koristeista!

Mun mielestä myös. Tai noh esim. huone jossa olikeinu, oli tupaten täymmä, mutta olkkari ainakin oli kodikas. Mun kummit on käsityö ihmisiä ja heillä on vähän samaan tyyliin sisustettu, itse pidän kauniista esineistä.

Siis miks ihmiset ei petaa ees sänkyä, kun ollaan ottamassa myyntikuvia? Siis onhan asunto paljon myyvämpi kun vähän stailaa. Vähintä mitä voi tehdä on sängyn petaus ja tavaroiden raivaus.

Yhteistyössä