kyllä on nyt huonot ajat kun ei edes likaset pikkarit mee kaupan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon pyytänyt vaan 15€/kpl.

Mutta täytyy kyllä sanoa että en oo kovin taitava kirjoittamaan joten ehkä mun ilmoitus ei ole tarpeeks houkutteleva.
Ja aika moni muu myyjä tarjoaa niin paljon muutakin kaikkea että jos joku tarjoo melkeen pillua 20 eurolla niin kukapa sitte ostais vaan pikkarit vaikka saiski vaan vitosella.

toimii kun sen ilmoituksen kirjoittaa niin ällökliseisen lutkamaisesti kun vain osaa. itse aina naurattaa ilmoituksen kirjoituksen jälkeen kuinka typerältä ja ei-minulta se teksti kuullostaa, mutta myy hyvin :D auttaa myös jos lupaa lähettää sähköpostiin torso- tai alaosavalokuvan itsestään myydyissä pikkareissa.

[QUOTE="Maija";29780868]Viime viikolla myin mopon 550 euroa, ja polkupyörän 120euroa. Vielä olis yks polkupyörä ja auto myytävänä...auto on aika vaikea myydä ....[/QUOTE]

noin kalliilla?

Itse käyn pelastusarmeijan myymälästä hakee noita naisten pikkareita. Pikkareita saa laittaa henkselikassiin niin paljon kuin mahtuu tai on myytävänä 10e/kassi. Kotona sitten saan tutustua niihin rauhassa,,,

Mies 36v

[QUOTE="mimmi";29781056]No pitäiskö ne pikkarit pestä ennen myyntiä. Itse kyl välttelen likaisia vaatteita jos kirpparille joskus eksyn :O[/QUOTE]

Tässä on kyse nyt hieman eri asiasta. Miehet ostaa likaisia pikkareita naisilta. Niiden on tarkoitus olla likaiset ja haista pillulle.

Tsekatkaas pikkarit.net 550 jäsentä kaikki myy pikkareita pillutikkareita sukkia ym.
Ja kauppa käy 18 vuotias neitsyt on 60 Pera kuusamosta mutta ei haittaa.
Helvetin hyvä bisnes ja hurjassa nousussa.Tosin aika tylsää ko kaikki myy samaa samoilla lauseilla.

Yhteistyössä