Kyllä on niin syksyistä ja kylmää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullakin on jo villasukat jalassa. Kaikki patterit piti laittaa päälle ja kait sitä pitäis peitto jo ehtiä ens yöks. Kesät kun nukutaan pelkällä pussilakanalla...

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Ihanaa!! Tänää pääseekin pitkän tylsän kesän jälkeen jo treenilenkille koirien kanssa ihan mukavasti. LÄmpötilan kun pitäisi olla mielellään alle 15...tai vähemmänkin...

Saas nähdä jos toi meidänkin doggi innostuis lenkeistä vähän enemmän kun ei oo niin kuuma. Aika laiska tapaus lenkkeilemään ainakin kesällä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ankoille? Onko teillä ankkoja? :D :heart:

Täällä sataa kaatamalla. No, ei tarvitse kastella pihakukkia :xmas:

Juu kaksi ankkaa.. :D Lupu ja Nasu.

Kuva :attn:

Mä haluaisin ankkoja. Mutta vasta sitten, kun mulla on se villa Turkissa isolla puutarhalla, missä asuu ankkojen lisäksi myös aasi :heart:

Syksy on ihanaa aikaa, vaikka en olekkaan mikään kylmää rakastava. Mutta ah tätä ihanaa tunnetta kun sai laittaa villasukat palelevien jalkojen päälle, ja vielä takkaan tuli, niin ei vois parempaa olla =)

Kyllähän ne ovat luvanneet että viikon päästä lämpenee taas. Joten minä en todellakaan liputa vielä syksyä - vielä on kesää jäljellä :) Vaikka työt alkoivat, ja lapsilla huomenna koulu ja päiväkoti.

Yhteistyössä