Kyllä on lystiä uudessa asunnossa.. :(

Usvametsän neito

Aktiivinen jäsen
30.12.2005
1 343
0
36
Muutettiin tosiaan kolmisen kuukautta sitten isompaan asuntoon et tähän on hyvä perhettä perustaa, lisää lapsia. Ja ukko on töissä ja elämä mallillaan. Kerranni on varaa ostaa ees jotain, ja minä parka olisin saanut (mies olisi ostanut) tiskikoneen, mutta taloyhtiö sanoi ettei tähän asuntoon voi asentaa tiskikonetta!!! On kuulemma sula mahdottomuus ellei remppaa koko keittiötä ja sitä ei oo luvassa! Voi jösses!!

Voi jonkun mielestä olla pikku juttu, mutta pointti onkin se et millainen vuokrataloyhtiö pitää asuntonsa niin aatamin aikuisena et ei saa nykyaikaista keittiötä (ei ole edes liesituuletinta). Kiva nyt itseä lohduttaa että no, katsellaan sitte muutaman vuoden kuluttua kun ollaan molemmat töissä jos ostettais oma asunto. Ei täällä haluta kyllä omaa rahaa hassata mihinkään keittiöremonttiin! Voi että ottaa päähän...

Jos sen tiskikoneen saa vaan jotenkin sinne keittiöön asennettua, niin ei kai sitä taloyhtiö voi mitenkään kieltää! Kun ostatte koneen, niin tilatkaa samaan kauppaa myös kotiinkuljetuksen ja paikalleen asennuksen, ei ole taloyhtiöllä siihen mitään sanomista.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Miksi ette ottaneet asioista selvää ennen asunnon vaihtoa?

Siellä on letkut, hanat ja systeemit paikallaan mutta tiskikone ei mahdu kyseiseen paikkaan. Ja muualle jos yrittää niin sitte tulee hankalaa, paljon purkamista ja semmoista. Asuntoa katsoessa kyllä katsottiin että tiskikoneelle on "paikka". Talkkari tuumasi et ei tähän saa laitettua kuin pöytätiskikonetta, mikä on mielestäni yhtä tyhjän kanssa. :(

Huomattiin vasta kun isäntä katseli netistä et millainen kone ostetaan, sitte mittanauhan kanssa keittiöön ja minä soitin sit seuraavana päivänä talkkarille joka kävi paikan päässä sanomassa tuomion.

Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Jos sen tiskikoneen saa vaan jotenkin sinne keittiöön asennettua, niin ei kai sitä taloyhtiö voi mitenkään kieltää! Kun ostatte koneen, niin tilatkaa samaan kauppaa myös kotiinkuljetuksen ja paikalleen asennuksen, ei ole taloyhtiöllä siihen mitään sanomista.

Pitäis vaihtaa tiskipöytä ja tehä putkitöitä. Ja minä pyysin edes sitä uutta tiskipöytää niin sitäkään ei taloyhtiöltä saa!!! :(