Kyllä oli vähän noloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Mä melkeen itkua väänsin aamupäivällä täälä kun telkkarin kaukosäädin ei toiminu. Poika sitä eilen heitteli lattiaan ja aattelin että nyt se on sitten menny lopullisesti rikki. Avasin koko vehkeen ja katelin et kaikki piuhat on paikoillaan, ei oo varmaan mitään tehtävissä.

Sanoin ukolle kouluun lähtiessä et kattoo vielä osaako se sille jotain tehdä.

No joo, sai ukko kaukon toimimaan. Käänsi patterit oikeen päin :snotty:

Ja että minä muka joku tekniikan ihmelapsi :laugh: :laugh: :whistle: :saint:

Vähän sama homma, kuin minulle kävi eilen JA tänään. Olin toimistotyössä ja minun piti soittaa esimiehelle toiseen huoneeseen. Ihmettelin, kun koko ajan vaan oli varattua. No, olin soittanut sen kaksi päivää siihen oman huoneeni numeroon :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä melkeen itkua väänsin aamupäivällä täälä kun telkkarin kaukosäädin ei toiminu. Poika sitä eilen heitteli lattiaan ja aattelin että nyt se on sitten menny lopullisesti rikki. Avasin koko vehkeen ja katelin et kaikki piuhat on paikoillaan, ei oo varmaan mitään tehtävissä.

Joo kannattaa jo aamupäivällä aloittaa se telkkarin katselu, että lapsikin saa sitä hyvää kasvatusta ja sivistystä tarpeeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Joo kannattaa jo aamupäivällä aloittaa se telkkarin katselu, että lapsikin saa sitä hyvää kasvatusta ja sivistystä tarpeeksi...

Aamulla tulee emmentaalin uusinta, sitä kun ei illasta katella vaan ollaan ennemmin ulkona.

Yhteistyössä