Kyllä nyt tuntuu pahalta lapsen puolesta!

Voi kun tuntuu pahalta teidän puolesta. Onneksi naapureista oli juhlijoiksi. Mä olen monesti näitä lukiessani ihmetellyt, että jos toi on noin yleistä, ettei ilmoitella ajoissa/ollenkaan, niin eikö niille törkimyksille itselleen käy sitten samoin koskaan, kun eivät opi ottamaan toisetkin huomioon.

[QUOTE="vieras";26587716]Voi kun tuntuu pahalta teidän puolesta. Onneksi naapureista oli juhlijoiksi. Mä olen monesti näitä lukiessani ihmetellyt, että jos toi on noin yleistä, ettei ilmoitella ajoissa/ollenkaan, niin eikö niille törkimyksille itselleen käy sitten samoin koskaan, kun eivät opi ottamaan toisetkin huomioon.[/QUOTE]

No ei se sanonta pidä paikkaansa, nii metsä vastaaa kuin sinne huudetaan. oikkeesti. joidenkin perseitä nuollaan, joidenkin ei.

Kesä on huonoa aikaa, meilläkin kävi vain muutama pojan synttäreillä. Tosin jatkettiin aikaa että jokainen tuli kun itselle kävi, kaverisynttärit kaikille samaan aikaan ei onnistuneet.

Mä kyllä miettisin myös missä muussa on vika kuin kesässä. Pelkästään kesä EI VOI OLLA syynä että 15 ihmistä ilmoittaa juhlapäivä ettei saavu. Todennäköisyys koko tuttavapiirin noin idioottimaiselle käytökselle on mahdoton. Taikka sitten oikeasti pitää vaihtaa tuttavapiiriä.

Kesä on hankalaa aikaa mutta tuollainen määrä pienen lapsen " pettäneitä" on jo käsittämätöntä!

Halit lapselle

Meillä ei edes yritetä järjestää juhlia noille kesäkuun lopussa ja heinäkuun alussa syntyneille oikeiden synttäreiden aikaan. Kotiväellä vietetään pienesti, tosin kuopus saa kakkunsakin päivää aikasemmin, kun varsinainen syntymäpäivä istutaan lähinnä autossa lomamatkalla. Useampi syntymäpäivä on vierähtänyt huvipuistossa.

Yhteistyössä