kyllä nyt ottaa kalloon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks tollo

Vieras
Mulla menee oikeesti hermot.... Yritetään miehen kanssa saaha pikkukakkosta, ja mulla todella paha migreeni. Nyt estolääkitys piti lopettaa kun niitä ei voi raskaana ollessa syödä. minulla nykyään 4 kohtausta viikossa.

soitin minua aikasemmin hoitaneelle lääkärille asiasta, joka ei raskausajan migreenistä osannu tarkemmin sanoa, mutta kehotti soittamaan äitiysneuvolaan ja varaamaan sinne lääkärille ajan. Sieltä olisivat voineet konsultoida neurologia. no äitiysneuvolaan ei voi saaha aikaa jos ei ole raskaana. käskettiin vaan ottaa yhteyttä terveyskeskukseen... no siellä ei tiedetä mitään migreenin hoidosta, estolääkityksestä puhumattakaan.... kokeiltu joskus on....

kyllä ottaa aivoon.... oon aina poissa koska jatkuvasti migreeniä....

Mitä sulla on estolääkityksenä? Siihen on nimittäin paljon vaihtoehtoja. Saat vastauksen kysymykseesi todennäköisesti soittamalla äitipolille ja selittämällä että olet ihan umpikujassa. Ja terveyskeskuslääkärikin pystyy asian selvittämään soittamalla pari konsultaatiopuhelua.

nimim. Vaikean migreenin kanssa painiskeleva ja 3 raskaudesta selvinnyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
ota uudestaan yhteyttä neurologille, se on sen homma. jos olet käynyt yksityisellä niin vaihda lääkäriä.

en ole neurologiin ollu yhteydessä... sinne tarvii lähetteen.... yksityisellä aikasemmin käyny... nyt vaan muutettu niin en täällä uudella paikkakunnalla ole tarvinnu tätä ennen migreenin takia lääkärissä käydä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Mitä sulla on estolääkityksenä? Siihen on nimittäin paljon vaihtoehtoja. Saat vastauksen kysymykseesi todennäköisesti soittamalla äitipolille ja selittämällä että olet ihan umpikujassa. Ja terveyskeskuslääkärikin pystyy asian selvittämään soittamalla pari konsultaatiopuhelua.

nimim. Vaikean migreenin kanssa painiskeleva ja 3 raskaudesta selvinnyt :)

Soitin jo, ja siellä käsketään ottamaan yhteyttä terveyskeskukseen....

No sitten mene sille terveyskeskuslääkärille ja kerro että istua tönötät penkissä kunnes hän selvittää asian. Meillä ainakin terveyskeskuksessa lääkäri aika herkästikin konsultoi erityislääkäriä.

Yhteistyössä