Mustikka-Pentti, 59, jysäyttää: Näin paljon mies on tienannut thaipoimijoiden poissa ollessa
Mustikka-Pentti pohtii, odottaako lähiaikoina Thaimaasta tulevia marjanpoimijoita sama kohtalo kuin Ruotsissa vuonna 2012.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oon marjastanut paljonkin. mjutta enää en pysty polven takia, ja tasapaino ongelmien takia metsään menemäänMä en päässy ihan loppuun. Mut mihin perustui tuo et jogurtti purkin hintaa 2 senttiä nostamalla saisi kulut katettua? Paljon suomalainen saisi litralta? Ja ootko itte miettiny lähtee kerää mustikoita saisit ehkä hyvää tienestii mitä tekisit näillä lisätienesteillä? Käytkö itte marjastamassa edes? Ja minne voisi viedä nää kerätyt marjat et olisko joka kaupungissa marja piste minne voisi jokainen viedä marjat ja saisi maksun? Ni voisko se innostaa lapsia keräämään mustikkaa ja sit ne veisi mustikat sinne paikkaan ja ansaitsisivat taskurahaa jolla voisivat ostaa skuuttei jnee jnee ja vanhemmat säästäisi rahaa ja lapset saisivat luonnossa liikuntaa ja kännyi vähemmälle ku keskittyy marjojen keräämiseen? Paljon sun mielestä pitäisi kerääjän saada mustikka litralta?
Mustikoita ei kannata myydä vaan syödä itse.Mä en päässy ihan loppuun. Mut mihin perustui tuo et jogurtti purkin hintaa 2 senttiä nostamalla saisi kulut katettua? Paljon suomalainen saisi litralta? Ja ootko itte miettiny lähtee kerää mustikoita saisit ehkä hyvää tienestii mitä tekisit näillä lisätienesteillä? Käytkö itte marjastamassa edes? Ja minne voisi viedä nää kerätyt marjat et olisko joka kaupungissa marja piste minne voisi jokainen viedä marjat ja saisi maksun? Ni voisko se innostaa lapsia keräämään mustikkaa ja sit ne veisi mustikat sinne paikkaan ja ansaitsisivat taskurahaa jolla voisivat ostaa skuuttei jnee jnee ja vanhemmat säästäisi rahaa ja lapset saisivat luonnossa liikuntaa ja kännyi vähemmälle ku keskittyy marjojen keräämiseen? Paljon sun mielestä pitäisi kerääjän saada mustikka litralta?
Mikäs on sun lempi marja? Eli sulle sit joku automaattinen marjapoimuri joka kerää ja tuo marjat sulle? Mikäs tasapainossa on vikana?oon marjastanut paljonkin. mjutta enää en pysty polven takia, ja tasapaino ongelmien takia metsään menemään
Nooh mulla on tässä pieni pakastelokero ni ei paljoo pystyis kerää. Toisaalta voishan ne viedä jollee. Mut paljos nyt mustikka litra on sinun suunalla? Et mitä jos olisi paikka x josta mustikka litraa saisi x määrän rahaa ja sit tää paikka myis sen kuluttajalle. Paljo sun mielestä kuuluu kerääjälle? Et miten jako menisi? 50/50 et kerääjä sais 3.5 ja myyjä7 vai 2.5 ja 5e ? Käytkö sinä keräilemässä marjoi ja sienii? Mikäs sun lempi marja on? Entäs sieni? Mä en oo tänä vuonnna syönny mansikkaaMustikoita ei kannata myydä vaan syödä itse.
korvasairauden ja aivoinfarktin seurauksia,Mikäs on sun lempi marja? Eli sulle sit joku automaattinen marjapoimuri joka kerää ja tuo marjat sulle? Mikäs tasapainossa on vikana?
näyttää olevan se 50 puhistettu marja ämpäri ja 35 puhdistamaton mustikka.Nooh mulla on tässä pieni pakastelokero ni ei paljoo pystyis kerää. Toisaalta voishan ne viedä jollee. Mut paljos nyt mustikka litra on sinun suunalla? Et mitä jos olisi paikka x josta mustikka litraa saisi x määrän rahaa ja sit tää paikka myis sen kuluttajalle. Paljo sun mielestä kuuluu kerääjälle? Et miten jako menisi? 50/50 et kerääjä sais 3.5 ja myyjä7 vai 2.5 ja 5e ? Käytkö sinä keräilemässä marjoi ja sienii? Mikäs sun lempi marja on? Entäs sieni? Mä en oo tänä vuonnna syönny mansikkaa![]()
Kerääjälle kuuluu sen verran mitä ostaja suostuu maksamaan.Nooh mulla on tässä pieni pakastelokero ni ei paljoo pystyis kerää. Toisaalta voishan ne viedä jollee. Mut paljos nyt mustikka litra on sinun suunalla? Et mitä jos olisi paikka x josta mustikka litraa saisi x määrän rahaa ja sit tää paikka myis sen kuluttajalle. Paljo sun mielestä kuuluu kerääjälle? Et miten jako menisi? 50/50 et kerääjä sais 3.5 ja myyjä7 vai 2.5 ja 5e ? Käytkö sinä keräilemässä marjoi ja sienii? Mikäs sun lempi marja on? Entäs sieni? Mä en oo tänä vuonnna syönny mansikkaa![]()
Miten olet voinut sen jälkeen kun sait infarktin? Ja sähän kävit viellä töissäkin? Oletko tuon jälkeen käynyt ja haluisitko eläkkeelle jos et ole? Ku stressihän lisää et tulee uus ni pitäiskö työn ja rahan puolesta sulla olla jo täysin stressitön loppuelämä? Et voisit nyt hyvin ja noit olisi riittävästi? Vai ilostuttaako se työ sinua jotenkin jos noi taloudelliset huolet olisi ohi? Itse pidän kans mansikasst ja mustikast. Mikäs on sun lempi kakku? Itellä mansikka kakku mis banaania välis ja anans mehu kostuketta vai oliko se persikka mut noit kumpaakaan ei saa laittaa sinne kakun väliin ei missään nimes en niistä niin pidä pidätkö itte noist kahest hedelmäst? Sit toinen hyvä on kinuski kakku mut sitä en olekkaan saanu 15 vuoteen ainakaan voi olla ylikin. Ne uutuus sojeri kakut ei hyvä näyttää hyvälle mut maistuu pahalla? Mikä kakku sulle maistuis ja mitä mieltä sokeri kakuista? Miten sä noin muuten vietät päivääsi?korvasairauden ja aivoinfarktin seurauksia,
Mansikka on lemppari ja sitten mustikat ja vadelmat. Maksan lapsenlapsille pientä palkkaa siitä, että he poimivat mulle marjat
Siis 50e ämpäriltä saa kerääjä? Vai 50 senttiä? Ja hei voisko lapset saada toripaikan missä he voisivat myydä marjojaan et oppisi kaupankäynnin taitoi? Ja niille olisi ilmainen toripaikka torithan muutenkin seisoo tyhjillään ni miksi siitä pitäisi periä maksua ku se on suurimman osan tyhjillään kuitenkin ni sama onko siin vaik lapset myymäs marjoi ja sienii? Joskushan sai pitää siin ilmatteeks ainakin täällä 90 luvul lapaset aina välil pitää ilmaset kirppispäivät torilla itekkin niissä möin tavaraa ja sain taskurahaa? Oliko teillä nuin lapsena myitkö sinä lapsena kirppiksenä tavaraa? Onko sinulla lempi löytöä kirpparilta? Mikäs oli sun lapsuuden leikki lelu?näyttää olevan se 50 puhistettu marja ämpäri ja 35 puhdistamaton mustikka.
keltavahvero no lemppari sieni
ihan hyvin voin. eläkkeellä nyt ja teen osa aikaista työtä. koska en osaa ihan toimettomaksi jäädä. vaikka on mulla toki paljon harrastuksia. iloiten elämästäMiten olet voinut sen jälkeen kun sait infarktin? Ja sähän kävit viellä töissäkin? Oletko tuon jälkeen käynyt ja haluisitko eläkkeelle jos et ole? Ku stressihän lisää et tulee uus ni pitäiskö työn ja rahan puolesta sulla olla jo täysin stressitön loppuelämä? Et voisit nyt hyvin ja noit olisi riittävästi? Vai ilostuttaako se työ sinua jotenkin jos noi taloudelliset huolet olisi ohi? Itse pidän kans mansikasst ja mustikast. Mikäs on sun lempi kakku? Itellä mansikka kakku mis banaania välis ja anans mehu kostuketta vai oliko se persikka mut noit kumpaakaan ei saa laittaa sinne kakun väliin ei missään nimes en niistä niin pidä pidätkö itte noist kahest hedelmäst? Sit toinen hyvä on kinuski kakku mut sitä en olekkaan saanu 15 vuoteen ainakaan voi olla ylikin. Ne uutuus sojeri kakut ei hyvä näyttää hyvälle mut maistuu pahalla? Mikä kakku sulle maistuis ja mitä mieltä sokeri kakuista? Miten sä noin muuten vietät päivääsi?
50 euroo tietty ja 35 euroo.Siis 50e ämpäriltä saa kerääjä? Vai 50 senttiä? Ja hei voisko lapset saada toripaikan missä he voisivat myydä marjojaan et oppisi kaupankäynnin taitoi? Ja niille olisi ilmainen toripaikka torithan muutenkin seisoo tyhjillään ni miksi siitä pitäisi periä maksua ku se on suurimman osan tyhjillään kuitenkin ni sama onko siin vaik lapset myymäs marjoi ja sienii? Joskushan sai pitää siin ilmatteeks ainakin täällä 90 luvul lapaset aina välil pitää ilmaset kirppispäivät torilla itekkin niissä möin tavaraa ja sain taskurahaa? Oliko teillä nuin lapsena myitkö sinä lapsena kirppiksenä tavaraa? Onko sinulla lempi löytöä kirpparilta? Mikäs oli sun lapsuuden leikki lelu?
Häh täh mä kun netti kirjotusten perusteella aattelin et yli 60vuotiaat on jo muumioita ja pitäisi olla vanhainkodissaihan hyvin voin. eläkkeellä nyt ja teen osa aikaista työtä. koska en osaa ihan toimettomaksi jäädä. vaikka on mulla toki paljon harrastuksia. iloiten elämästä
Ja oliko sillä ämpärillä mikä litramäärä?50 euroo tietty ja 35 euroo.
en oo kahtonut ollenkaan. on niin paljon muuta. eikä tuo urheilun seuraaminen kiinnosta.Häh täh mä kun netti kirjotusten perusteella aattelin et yli 60vuotiaat on jo muumioita ja pitäisi olla vanhainkodissamut sulla ei olekkaan näin hieno homma. Ite miettinyt miekkailua ilmottauduin jo 7 vuotta sitten mut jouduinki sairaalaan ja säilään nimenomaan. Lapsena oltiin minä vastaan vaik kolme muuta ja voitin ne miekkailussa ja saatoin kopauttaa kepillä sen jälkeen käsille. Hmm se voisi olla kivaa. Oletko seurannut olymppialaisia? Jos olet niin mikä on lempilajisi?