Kyllä nolotti punttisalilla :D Voi eiii, mikä blondi olenkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blondi häsää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blondi häsää

Vieras
Menin ekaa kertaa jalkaprässiin ja kattelin että ompas joku kovilla painoilla tehnyt kun koko hommeli oli täynnä painoja. Nostelin niitä siitä sitten pois ja laitoin ne väliaikaisesti lattialle, kun ei ollut mitään telinettä painoille.
Jätin vain yhdet painot molemmille puolille, koska tällaisilla painoilla pt:n kanssa ollaan joskus aiemmin tehty prässiä.

Noh, menin sitten tekemään ja ajattelin kymmenennen kohdalla, että kylläpäs tuntuu köykäiseltä, lisäämpäs vähän painoja. Menin sitten ja laitoin vielä yhdet painot, kunnes hoksasin, että siinä yläpuolella oli vastaavanlaiset "painotapit" tyhjillään :D

Voi ei, olin edestakas nostellut niitä painoja painotelineeseen ja takaisin, ilmankos ei ollutkaan mitään telinettä niille painoille.

Pikainen vilkaisu ympärille "eihän kukaan nähnyt"

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Prässissä oli siis kahdet tapit joihin painot laitetaan, ylempänä ja alempana. Alempana olevat tapit ovat vain painojen säilytystelineitä :D ja niihin minä niitä painoja sitten nostelin ja koko kelkka oli tyhjänä kun sillä tein

Alkuperäinen kirjoittaja blondi häsää;30034116:
Menin ekaa kertaa jalkaprässiin ja kattelin että ompas joku kovilla painoilla tehnyt kun koko hommeli oli täynnä painoja. Nostelin niitä siitä sitten pois ja laitoin ne väliaikaisesti lattialle, kun ei ollut mitään telinettä painoille.
Jätin vain yhdet painot molemmille puolille, koska tällaisilla painoilla pt:n kanssa ollaan joskus aiemmin tehty prässiä.

Noh, menin sitten tekemään ja ajattelin kymmenennen kohdalla, että kylläpäs tuntuu köykäiseltä, lisäämpäs vähän painoja. Menin sitten ja laitoin vielä yhdet painot, kunnes hoksasin, että siinä yläpuolella oli vastaavanlaiset "painotapit" tyhjillään :D

Voi ei, olin edestakas nostellut niitä painoja painotelineeseen ja takaisin, ilmankos ei ollutkaan mitään telinettä niille painoille.

Pikainen vilkaisu ympärille "eihän kukaan nähnyt"

:laugh:

Ymmärrän kyllä miten tollanen hama voi käydä, koska jollain saleilla ne laitteen tapit ja painotelineet on ihan samannäköisiä ja hyvin lähekkäin.

Prässissä oli siis kahdet tapit joihin painot laitetaan, ylempänä ja alempana. Alempana olevat tapit ovat vain painojen säilytystelineitä :D ja niihin minä niitä painoja sitten nostelin ja koko kelkka oli tyhjänä kun sillä tein

Tyhmempi olis kotona selittänyt, että taitaa olla parempi perua jäsenyys, ettei tuu liikaa lihaksia kun prässikin kulki jo 300 kilolla eikä tuntunut missään. Välillä piti tehdä yhdellä jalalla eikä silti edes hiki tullut.

Noh... Eihän toi kai oo paha. Eikös pahin moka oo se, että sijoittaa itsensä ihan väärin koko laitteeseen ja tekee siinä jotain ihan kummallista liikettä. :)

No joo..

Ehkä joku vain luuli että mä lämmittelen tyhjällä kelkalla, mikään ei tosin selitä siinäkään sitä, että miksi niitä painoja piti nostella edestakaisin telineelle ja lattialle :laugh:

Tää oli paha ihan senkin takia, että olen tuolla samalla salilla käynyt jo helmikuusta saakka kolmesti viikossa, en vain kertaakaan ole mennyt tuohon tavalliseen prässiin. Samat naamat siellä joka kerta on

No joo..

Ehkä joku vain luuli että mä lämmittelen tyhjällä kelkalla, mikään ei tosin selitä siinäkään sitä, että miksi niitä painoja piti nostella edestakaisin telineelle ja lattialle :laugh:

Tää oli paha ihan senkin takia, että olen tuolla samalla salilla käynyt jo helmikuusta saakka kolmesti viikossa, en vain kertaakaan ole mennyt tuohon tavalliseen prässiin. Samat naamat siellä joka kerta on

No älä välitä. Kertahölmöilyhän on ihan ok, sit ne vois ihmetellä jos tekisit ton rituaalin joka kerta. :D mistä tommosta voi tietää jos ei oo aikasemmin kokeillut.

Sitä voipi sattua kaikenlaista. :) Minä se nolosti kerran hankkiuduin haarukkavaunun ja painavan tavaralastin kanssa hissiin kulmaan niin, etten millään meinannut päästä pois siitä kulmasta ja ovesta ulos. Ihmiset jotka halusi hissiin vaan tuijottaa mollotti siinä oviaukossa, kun yritin taistella itseäni liikkeelle ja ovesta ulos, ovikin meinasi sulkeutua uudelleen. Mutta ensikerralla en enää parkkeeraa niin huolimattomasti! :D Ja mies on myös valistanut että itseasiassa sitä kuuluisi vetää perässä eikä työntää edellä...

Yhteistyössä