Kyllä niin ottaa aivoon!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARHG!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ARHG!

Vieras
Miehen työnantajan piti maksaa palkka tämän kuun alussa. No eipä ole maksanut! Sanonut maksaneensa jo kolme kertaa ja edelleenkään rahoja ei näy! Mulla alkaa mennä kohta hermo ihan oikeasti! Toisella tilillä on tällä hetkellä 16€ ja toinen miinuksella 100€! Helvetin hienoo!!! Mukava sanoa lapsille että joo ei oo kohta enää ruokaa mitä laittaa! Toiset ihmiset ei kyllä osaa ajatella yhtään että millähän ne muut elää jos minä en rahoja laita! Laskujakin olis ihan kiva pino tuossa kun olis vaan millä maksaa!

Palkkaturvaan, eli mihin? Meneekö tuollainen asia työkkärin kautta vai mistä? Mutta siinäkin menee varmasti aikansa ennen kuin sieltä mistään kautta mitään rahaa saa..

[QUOTE="höh";25858812]Ikinä en ole ymmärtänyt ihmisiä jotka ei kuulu liittoon! No, palkkaturvaan voi ottaa yhteyttä myös.[/QUOTE]

Ei palkkaturvasta saa mitään, jos työnantaja ei ole konkurssissa. Liittokaan ei voi sitä palkkaa maksaa, jos työnantajalla ei yksinkertaisesti ole rahaa, millä maksaa. Se on monen yrityksen arkea tänään. Ei ne piruuttaan jätä palkkoja maksamatta. Siellä voi olla takana myös tilanne, jossa työnantajalla on paljon saatavia, joita asiakkaat eivät maksa. Ikävää tietysti aina.

Joo kyllä tuon ymmärrän kun omakin mies on ollut yrittäjä. Mutta silti tässä on meidänkin perheen toimeentulo nyt kyseessä ja ruokaakin pitäisi lapsille saada! Ei voi vai istua ja odottaa että kaippa tuo palkan maksaa!!!

Joo kyllä tuon ymmärrän kun omakin mies on ollut yrittäjä. Mutta silti tässä on meidänkin perheen toimeentulo nyt kyseessä ja ruokaakin pitäisi lapsille saada! Ei voi vai istua ja odottaa että kaippa tuo palkan maksaa!!!

Kun mies kerran noin tyynesti asian ottaa, niin mistäs tiedät josko vaikka oiskin saanut palkkansa esim käteen? Mun ex nimittäin teki samaa. Väitti ettei palkkaa ole tullut, mutta lopulta paljastui että olikin tuhlannut kaiken itse...