kyllä mun lapsella on sitten ihana ja rakastava isä <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
aina jaksaa kertoa suu vaahdoten iloisena mitä ovat lapsen kanssa tehneet ja mitä lapsi on tehnyt/oppinut uutta. Ja tänään soitti mulle vartavasten töihin ja oli niin onnesta soikeena. Kertoi että neiti oli sanonut "Ihii=isi) :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
eikö sulla ole huono omatunto jättää ton ikäistä ja mennä töihin?

ai minkäikäistä? mistä sä tiedät minkä ikäinen mun lapsi on?

Ja vastaus. Ei, ei ole. LApsella ihana ja rakastava hoitaja eikä kärsi siitä että äit on osa-aikaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
eikö sulla ole huono omatunto jättää ton ikäistä ja mennä töihin?

Siis jos äiti ja isä ovat töissä ja lapsi perhepäivähoitajalla tai päiväkodissa, todella hyvillä sellaisilla, asia on ok?

Jos molemmat vanhemmat ovat töissä ja heitä tulee hoitamaan mummo, lapsirakas, rakastava ja lasta hyvin hoitava mummo kotiin, on asia ok, koska lapsi saa sentään olla omassa kotonaan ja mummo on luotettava jne..

Jos isi on töissä päivät pitkät ja äiti kotona lapsen kanssa, on lapsen kasvu ja kehitys turvattu?

Mutta jos äiti on töissä ja lasta hoitaa hänen omassa kotonaan hänen oma isänsä, äidillä pitäisi olla huono omatunto?????

HALOO!!

Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
:heart: :) :heart: :) Ja ihanaa, kun sinäkin osaat arvostaa miehesi isyyttä.

minusta on niin ihana katsoa kun tytär ja isän välit vaan lähenee entisestään. JA kuinka mieheni nauttii täysin sydämin isyydestään ja tyttären kanssa olosta. <3
mä meinaan pakahtu onnesta kun heitä katson ja kyynelkin välillä tipahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tyttösi on tosi onnellinen kun hällä on tuollainen isi <3 ja ihanaa että mies jakaa myös sun kanssa heidän tärkeät hetket :)

Niin on. Ennen tyttö oli tosi kiintynyt minuun mutta nyt kun aloitin osa-aikaisena työt on isän ja lapsen välit lähentynytt paljon, mikä on minusta todella ihanaa.

Uusimmat

Yhteistyössä