Mun lapsella on ihana kummisetä! (turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viivi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viivi"

Vieras
Pakko vain saada kertoa, kun jäi niin hyvä mieli. 3- vuotiaalla tyttärelläni on kummisetä, johon olen itsekin paremmin tutustunut vasta kun hänestä tuli kummi. Kyseessä siis miehen lapsuuden ystävä. 27- vuotias poikamies jolla kukaan ei ainakaan ole koskaan kuullut olleen tyttöystävää, moottoripyöräilee, opinnoot jäi kesken ja tekee töitä juuri sen verran kuin on pakko elääkseen ja rahoittaakseen harrastuksensa, juo aika paljon, siis juuri niin stereotyyppinen poikamies kuin vain voi kuvitella. Kummisetänä hän on kuitenkin vertaansa vailla. Ajelee useamman kerran vuodessa toiselta puolelta Suomea tapaamaan kummityttöä ja oli nyt taas muutaman päivän meillä. Leikki koko ajan lapsen kanssa, laski liukumäestä, kantoi nalleja ja nukkeja soitti mielikuvituspuheluja lapsen lelukännykkään, nauroi ja touhusi lapsen kanssa. Lähti vähän aikaa sitten ajelemaan takaisin kotiin ja viikonlopuksi töihin ja laittoi minullekin tekstiviestin (lapsi ja isä ovat siis kotona ja minä töissä) ja kiitti viraanvaraisuudesta ja sanoi että oli kiva käydä. En ois ikinä uskonu, että siitäkin kaverista löytyis noin loistava kummisetä :)

Yhteistyössä