Kyllä mulla on sitte tylsää elämää..(älä avaa, erittäin turhaa lätinää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiviina

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
3 685
0
36
Tuli mieleen tota yhtä ketjua lukiessani että miten mä voin olla näin tylsä.. Mulla ei ole sisko/veli puolia eikä äiti puolta, yks neljäsosamummia, isällä ei ole toista perhettä venäjällä eikä muuta vastaavaa..

Mulla ei ole lapsia kuin yhdelle miehelle, jonka kanssa olen seurustellu 16 vuotiaasta saakka, ei siis siis juurikaan seksipartnreita, ei ees sukupuoli tauteja.

Mies käy töissä ja mä hoidan lapsia kotona, mitä nyt välillä käyn keikkailee töissä, mä tykkään olla kotona eikä tällä hetkellä ees menojalkaa vipata. Mä en koskaan pettäny ja luotan 100% mun mieheeni.

Lapset on kivoja ja fiksuja, asutaan omakotitalossa, kultanen noutaja vain puuttuu...

Mä en nyt itekkään oikein tajua mitä kirjotan..kunhan höpisen. Lopputulos on kuitenki että mulla taitaa olla ihan tasapainonen elämä :xmas: Ja onnellinen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tuohan kuulostaa hyvältä! :)

Itse kyllä varmaan kyllästyisin kuoliaaksi... :ashamed:

Mä ihmetteln et kuinka mä en oo tän kyllästyneempi.. Mitään ei taphadu, mitä veli välillä järkyttää tätä herranrauhaa..
:whistle:

Sä olet varmaan niiin onnellinen ja rakastunut! :heart:
Mulla pitää aina olla säpinää ja tekemistä ja kaikkea uutta.Muuten kyllästyn heti. :|

Tuollaista on omakin elämäni (joskaan ei vielä omakotitalossa asuta) eikä se mielestäni siitä tylsää tee.. Tuttu ja turvallinen on parasta! Mutta kaikki ihmiset eivät valitettavasti ole niin onnekkaita, että heti ensi yrittämällä löytäisivät sen onnen. Ei riitä, että itse ei ole koskaan pettänyt - silti voi törmätä tahtomattaan pettäjään. Minusta tylsintä on ne ikävät asiat menneisyydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Tuollaista on omakin elämäni (joskaan ei vielä omakotitalossa asuta) eikä se mielestäni siitä tylsää tee.. Tuttu ja turvallinen on parasta! Mutta kaikki ihmiset eivät valitettavasti ole niin onnekkaita, että heti ensi yrittämällä löytäisivät sen onnen. Ei riitä, että itse ei ole koskaan pettänyt - silti voi törmätä tahtomattaan pettäjään. Minusta tylsintä on ne ikävät asiat menneisyydessä.

Ja tän tarkotus ei olekkaan nyt kaivellu eikä arvostella sun elämää vaan ihan yleistä pohdintaa siitä että mulle on sattunut "hyvät kortit" tähän mennessä.. Eihän s ole kuin silmänräpäys kun kaikki muuttuu ja jotain paskaa sattuu..

Sun piti vaan päästä kertomaan kuinka hohdokasta sulla on ja päivittämään muiden tiimarivihkoja, kun sulla menee niiiiiiiiiiin hyvin.
Joo, joo, JOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! :headwall:

Ja tän tarkotus ei olekkaan nyt kaivellu eikä arvostella sun elämää vaan ihan yleistä pohdintaa siitä että mulle on sattunut "hyvät kortit" tähän mennessä.. Eihän s ole kuin silmänräpäys kun kaikki muuttuu ja jotain paskaa sattuu..

Yleensä täällä palstalla toivotaan epäonnea niille, joilla sitä jo on ollut tai ei ole ollut, mutta toivon että sulla nuo kortit pysyisivät jatkossakin hyvinä, ei se nautinnollista ole kun joutuu asioita alusta aloittamaan =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja niimpä niin :
Sun piti vaan päästä kertomaan kuinka hohdokasta sulla on ja päivittämään muiden tiimarivihkoja, kun sulla menee niiiiiiiiiiin hyvin.

Kyllä..Miks aina pitää vaan valittaa.. Ja onhan se mun mielestä hyvä että pystyy olee kiitollinen...

Yleensä täällä palstalla toivotaan epäonnea niille, joilla sitä jo on ollut tai ei ole ollut, mutta toivon että sulla nuo kortit pysyisivät jatkossakin hyvinä, ei se nautinnollista ole kun joutuu asioita alusta aloittamaan =) :flower:

Samaa toivon sulle
:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja niimpä niin :

Kyllä..Miks aina pitää vaan valittaa.. Ja onhan se mun mielestä hyvä että pystyy olee kiitollinen...

Siinähän tulikin loistoesimerkki, kun sanoin juuri että tällä palstalla ei saisi olla onnelline, tuo on se reaktio ja auta armias, jos sulle tulisi jotain vastoinkäymisiä, niin sama tyyppi olisi naljailemassa että häh häh hää.. aikuiset ihmiset :headwall:

Yhteistyössä