V
vieras
Vieras
Pöh, meillä juuri nautitaan siitä, että voi tehdä vähän hienompaa ruokaa, kun tulee vieraita, mutta ehkä en kuulu tähän ketjuun, kun meillä ei käy lapsia syömässä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Mites jos asian ajattelisi niin, että olisi kerrankin mahdollisuus syödä jotain erikoisempaa? Joissain kodeissa ei tosiaan ruokaan laiteta esim. muita mausteita kuin suolaa ja valkopippuria (koska niin on tehty aina suvussa ja tullaan tekemään).
No näin mun mielestä pitäisi ajatella. Kyllä sitä normaalia arkiruokaa ja tuttua ja turvallista kotona tulee tehtyä, kylässä on kiva maistaa jotain erikoista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Mites jos asian ajattelisi niin, että olisi kerrankin mahdollisuus syödä jotain erikoisempaa? Joissain kodeissa ei tosiaan ruokaan laiteta esim. muita mausteita kuin suolaa ja valkopippuria (koska niin on tehty aina suvussa ja tullaan tekemään).
No näin mun mielestä pitäisi ajatella. Kyllä sitä normaalia arkiruokaa ja tuttua ja turvallista kotona tulee tehtyä, kylässä on kiva maistaa jotain erikoista.
Joo kyllä mun lapset söi siellä lastenjuhlissa sitä homejuustosuklaakakkua mutta emännän kannalta oli ikävää että kenellekään muulle se ei kelvannut ja myös kyseinen laatikkoruoka jossa oli anjovista jäi ihan joka lapselta lautaselle ja ikäväkyllä myös monelta aikuiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Mites jos asian ajattelisi niin, että olisi kerrankin mahdollisuus syödä jotain erikoisempaa? Joissain kodeissa ei tosiaan ruokaan laiteta esim. muita mausteita kuin suolaa ja valkopippuria (koska niin on tehty aina suvussa ja tullaan tekemään).
Joo kyllä mun lapset söi siellä lastenjuhlissa sitä homejuustosuklaakakkua mutta emännän kannalta oli ikävää että kenellekään muulle se ei kelvannut ja myös kyseinen laatikkoruoka jossa oli anjovista jäi ihan joka lapselta lautaselle ja ikäväkyllä myös monelta aikuiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ens kerralla omat eväät mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Ap, oikeesti: ei oo olemassa mitään homejuustosuklaakakkua!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Ap, oikeesti: ei oo olemassa mitään homejuustosuklaakakkua!
No kuule haista sinä home, kyllä on! Ihan oli jostain uudesta paksusta ruokakirjasta sen reseptin ottanut ja esittelikin sitä vielä kaikille. Ja kyllä, siihen taikinaan sulatettiin homejuustoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no enpä ollut ainoa joka ei anjoviksesta tykännyt.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Ap, oikeesti: ei oo olemassa mitään homejuustosuklaakakkua!
No kuule haista sinä home, kyllä on! Ihan oli jostain uudesta paksusta ruokakirjasta sen reseptin ottanut ja esittelikin sitä vielä kaikille. Ja kyllä, siihen taikinaan sulatettiin homejuustoa.
Vai että taikinaanko ihan vielä...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mitä jäämiä niissä kiinalaisissa ruoissa on, jos itse tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mitä jäämiä niissä kiinalaisissa ruoissa on, jos itse tekee?
Sen mäkin haluaisin tietää...![]()