Kyllä mua vähän hävetti!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaipparalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hehheh. Mä ostan vaan yhden suklaalevyn viikossa per kauppa :saint:. Ei näytä niin pahalta. Tänään ostin Prismasta, huomenna cittarista, ylihuomenna Alepasta jne. Itseasiassa tänää otin riskin js ostin KAKSI levyä kerrallaan ja heti osui tuttu vastaan ennen kassaa :ashamed: .

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Hehheh. Mä ostan vaan yhden suklaalevyn viikossa per kauppa :saint:. Ei näytä niin pahalta. Tänään ostin Prismasta, huomenna cittarista, ylihuomenna Alepasta jne. Itseasiassa tänää otin riskin js ostin KAKSI levyä kerrallaan ja heti osui tuttu vastaan ennen kassaa :ashamed: .

Voi jestas mihin tää maailma menee ku mammat ei kehtaa enää ostaa karkkiakaa..ihan kun jotaki viinaksia olis ostamassa!! *hihhih*

Alkuperäinen kirjoittaja mietihän tätä:
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:
Alkuperäinen kirjoittaja fverigö:
Ei meillä kyllä -05 syntyneet syö vielä karkkia

Entä sitte, meillä syö. Mitä se sinua haittaa ja sulle kuuluu? :whistle:

sitten ihmetellään reikiä hampaissa? turha sitten itkeä miten ihmeessä meidän artopetterillä on reikiä?

- hammashygienisti-

Pitäähän sitä sinullaki olla töitä. |O

Ei kyllä naurata nämä kommentit ollenkaan. Varsinkin kun näitä vanhempia alkaa olla jo liikaa. Pienestä pitäen vaan kaikkea makeaa, mehuja, karkkeja, suklaata, maitopulloja, tuttia. Sitten kun asiasta sanotaan niin kommentti on tyyliin "pitäähän sinullakin olla töitä" täysin vastuutonta!!!!

-hammashygienisti-

Ei ne kuule paasaamalla nuo asenteet ja pahat tavat muutu!
T: tuleva shg

Tähän ehkä sopisi tämä juttu.. Kävin hesessä koko porukalle hakemassa ruokaa, 2 kerrosateriaa ja 3 juustoateriaa. Myyjä kysyi että otatko mukaan vai syötkö täällä.. Vastasin että syön sitten kotona..

Meidän puolitoistavuotiaalla on karkkipäivä, kun mekin syödään silloin karkkia. Muuten syö todella terveellisesti aina ja karkkipäivänä syö vain muutaman nallekarkin.

Mitä olen kuullut juttuja, monet tuon ikäiset syövät keksejä ja pullaa ja jälkiruokaa vaikka kuinka paljon. En siis pidä pahana tuota muutamaa karkkia viikossa.

Hei tämä on elämää eikä mitään haudan vakavaa, ilotonta meikinkiä.

Yhteistyössä