Kyllä minä jos muutkin... Mitä mieltä olohuoneesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja demdem
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Värit eivät miellytä mua ollenkaan. Rohkea valinta. :)

Huone kaipaa ehdottomasti lisää valaistusta, jalkalamppu, pöytävalaisin,seinävalaisin, nyt fiilis jotenkin synkeän kolkkomainen ja kylmä vaikka värit noin kirkkaan rohkeita ovatkin.

Ei ole munkaan mielestä kovin viihtyisän näköinen koti, mutta pääasia että omanlaisen sisustuksen eteen on tehty hommia. Alla muutama seikka mikä pisti silmään :)

Keltaisesta seinästä tulee valitettavasti mieleen tupakan kellastamat seinät. Voi olla että ne auringonvalossa näyttää erilaiselta. Taulut on tosiaan liian korkealla ja sommittelu ei mun silmään näytä ihan onnistuneelta. Yksinäisen näköiset hyllyt, joissa sekalaista sälää ei näytä hyvältä. Tumma kirjahylly näyttää yksinäiseltä ja nurkkaan ahdetulta. Ja kannattaa peittää tuo kamala patteri, se ottaa pahasti silmään :)

No mulle tulee mieleen joku varasto, josta tehty kerhohuone tms. Ei kovin kodikas siis. Tavarat ei sovi yhteen ja asettelu (tai sen puute) tekee huoneesta valjun, epämielyttävän ja keskeneräisen näköisen. Huone näyttää siltä, että sinne ollaan juuri muuttamassa ja mitään ei vielä ole tehty.

[QUOTE="...";27870231]Vedä tota kirjahyllyä keskemmälle seinää tuolta nurkasta. Huonekalut näyttää paremmalta kun on vähän tilaa ympärillä. Tiivistäisin ja siirtäisin alemmas tota kollaasia myös. Sommittele vaikka lattialla ensin ja sitten seinään. Kuvat silmien korkeudelle! Miksi sohvapöytä on nurkassa?[/QUOTE]

Koska haluttiin puolivuotiaalle iso lattiatila :)

• Tykkää
Reactions: Lentokala
Lähtökohdiltaan kiva, toteutus ontuu. Keltaista väriä on mielestäni ensinnäkin liikaa. Nyt pirteen tunnelmaan pyrkiminen saa huoneen vaikuttamaan kolkolta. Olisi kaivannut esimerkiksi puhdasta valkoista kaveriksi puhdistamaan tunnelmaa kohti sitä pirteää. Musta tehosteväri onkin jo mukana. Ja valokuvaseinä....kuvat liian korkealla, huonosti jaoteltu ja seinällä liian vähän kokovaihtelua. Sekaan pitäisi saada isompiakin kuvia tasapainottamaan sillisalaattia.

Kuvassa tuo keltainen näyttää tunkkaiselta ja ankealta, voi olla että luonnossa on kuitenkin hieno. Tuo vihreän sävy näyttää nätiltä. Siitäkin tykkään, että huonekaluja on vähän. Hyllyt on täynnä sekalaista roinaa, mutta siitähän pääsee halutessaan kun kerää pahvilaatikkoon ja vie varastoon :)

Mäkin vetäisin tuon hyllyn pois nurkasta. Tiedän ettette halua, mutta huoneesta tulisi niiiiin paljon raikkaampi kun vaihtaisitte seinän väriä/sävyä johonkin valoisaan.

No itse en tykkää näistä väreistä mutta se ei todellakaan ole kenenkään ongelma. Pääasia että te tykkäätte ja viihdytte!!!!

Onnea omaan kotiin ihan Kodin Täydeltä!!!

En tiiä onko huono kamera vai oikeasti, mutta mun mielestä jotenkin tunkkanen.
Miks teillä on potta kirjahyllyssä? Mikä ton punasen junttia näyttävän käden tarkotus on? Mikä tuo sininen noppahökötys on, näyttää bongilta?

En tiiä onko huono kamera vai oikeasti, mutta mun mielestä jotenkin tunkkanen.
Miks teillä on potta kirjahyllyssä? Mikä ton punasen junttia näyttävän käden tarkotus on? Mikä tuo sininen noppahökötys on, näyttää bongilta?

Potta koska saatiin se justiinsa ja ei löydetty sille muutakaan paikkaa (ei ole vielä käytössä).
Käsi koska se on minusta hieno.
Noppahökötys on vesipiippu, ei bongi :)

Hehe kiitos (melkein) kaikille kommenteista, hyviä vinkkejäkin sain miten tätä voisi parantaa ;)

Ei ole mun makuun, vaikkakin kelatinen on lempivärini.
Ei kuitenkaan toimi mulle noi isolla pinnalla. Mua häiritsi myös kauheesti patteri, vaikka olikin maalattu.
Kuvakollaasi on liian isolla seinällä, kuvat näyttävät kirpun kokoisilta ja siksi sekavalta,
Väriyhdistelmä toimii kyllä (kelta-vihreä) jos siitä pitää.
Kirjahylly nurkassa epätasapainottaa koko huoneen; musta hylly on muuten hyvä.

Yhteistyössä