Kyllä masentaa toi keli!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vettä sataa täälläkin, ja nekin vähän lumet mitä oli on sulaneet. Jotain kasoja nyt jossain. Mut pahinta on se, kun jokapaikassa on jäätä! Ja sen päällä sitten tietty vettä, että takuulla luistaa hyvin.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Vettä sataa täälläkin, ja nekin vähän lumet mitä oli on sulaneet. Jotain kasoja nyt jossain. Mut pahinta on se, kun jokapaikassa on jäätä! Ja sen päällä sitten tietty vettä, että takuulla luistaa hyvin.. |O

Niinpä! Toi jää on kyllä "hauskaa"!!! Eilen laskin pojan kans mäkeä, minä liukurilla ja poika pulkalla. Laskinpa sit sillä liukurilla suoraan sellaselle kohdalle missä oli vettä kunnolla jään päällä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:

Niinpä! Toi jää on kyllä "hauskaa"!!! Eilen laskin pojan kans mäkeä, minä liukurilla ja poika pulkalla. Laskinpa sit sillä liukurilla suoraan sellaselle kohdalle missä oli vettä kunnolla jään päällä! :D

:D Kastuitko edes?! =) Mä en uskalla oikeeti liikkua hirveesti missään, kun pelkään kaatuvani.. Joko lyön pääni tai kaadun mahalleni, kumpikaan ei hyvä! (massuvauva ei vois tykätä..)

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:

:D Kastuitko edes?! =) Mä en uskalla oikeeti liikkua huirveesti missään, kun pelkään kaatuvani.. Joko lyön pääni tai kaadun mahalleni, kumpikaan ei hyvä! (massuvauva ei vois tykätä..)

Kyllä housut aika hyvin kastu! :D Mä kans pelkään tota jäällä liikkumista. Mulla mennyt yläasteikäisenä jalka tosi pahasti kun kaaduin jäällä. Mutta piikit on hyvät kengän pohjissa.:)

Olispa täällä edes jäätä ;)
Yleensä en masennu mistään säästä, mutta tämä monia kuukausia kestänyt kamala DDR-keli on ihan syvältä! Harmaata ja likaista, kurainen maakin haisee paikoin jo ihan *****lta.

Mielikuvitus ei kohta enää riitä, mitä lasten kans tekis sisällä.
Ulos en uskalla enää lähtee ilman miestä liukasteleen, kun liikkuminen muutenki huonoo tämän mahan kans.
Lapset vaan kitisee ja rätisee, kun turhautuvat tämmösestä talvesta.

Tulin just neuvolasta, matkaa noin kilometri ja aikaa meni 45min. Piti kävellä sellaisia tipuaskeleita ja kierrellä sata lätäkköä. Paikoittain oli varmaan 10 senttiä vettä peilikirkkaan jään päällä :kieh: :kieh:

Yhteistyössä