Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Vettä sataa täälläkin, ja nekin vähän lumet mitä oli on sulaneet. Jotain kasoja nyt jossain. Mut pahinta on se, kun jokapaikassa on jäätä! Ja sen päällä sitten tietty vettä, että takuulla luistaa hyvin.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Vettä sataa täälläkin, ja nekin vähän lumet mitä oli on sulaneet. Jotain kasoja nyt jossain. Mut pahinta on se, kun jokapaikassa on jäätä! Ja sen päällä sitten tietty vettä, että takuulla luistaa hyvin.. |O
Niinpä! Toi jää on kyllä "hauskaa"!!! Eilen laskin pojan kans mäkeä, minä liukurilla ja poika pulkalla. Laskinpa sit sillä liukurilla suoraan sellaselle kohdalle missä oli vettä kunnolla jään päällä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:vettä sataa pohjosessakin |O
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Vettä sataa täälläkin, ja nekin vähän lumet mitä oli on sulaneet. Jotain kasoja nyt jossain. Mut pahinta on se, kun jokapaikassa on jäätä! Ja sen päällä sitten tietty vettä, että takuulla luistaa hyvin.. |O
Niinpä! Toi jää on kyllä "hauskaa"!!! Eilen laskin pojan kans mäkeä, minä liukurilla ja poika pulkalla. Laskinpa sit sillä liukurilla suoraan sellaselle kohdalle missä oli vettä kunnolla jään päällä!![]()
Kastuitko edes?! =) Mä en uskalla oikeeti liikkua huirveesti missään, kun pelkään kaatuvani.. Joko lyön pääni tai kaadun mahalleni, kumpikaan ei hyvä! (massuvauva ei vois tykätä..)