Kyllä maalla on mukavaa

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Kävin juoksemassa pellon ympäri yöpaitasillaan, ihana iltahämärä ja viileä ilma, sitte oli pakko pysähtyä ihailemaan pilviä, tiättekö sellaset pilvet mitä jossaki satukirjoissa on, harmitti kyllä ko ei ollu kameraa mukana :|

No eipä siinä, aikani töllistelin ja yhtäkkiä takkaa kuuluu MÖÖ. Tuli muuten hoppu kotia :laugh:

Ja illan arvoitus, mikä oli tuon möön aiheuttanu otus? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Naapurin isäntä joka ihmetteli kuka kumma sen pellonlaitoja pitkin tähän aikaan juoksentelee?

Jeps. Sitä mie en tiä mitä se teki meijän pellolla ja miksi se kyykki sielä ojassa mutta jumalauta säikäytti :laugh:
Ja ko minun yöpaita on kaikkea muuta ko säädyllinen :D

:D Se varmaan istuu tästä lähtien joka ilta siellä pellon laidalla passissa jos sattuisit vielä sama kolttu päällä siellä juoksentelemaan :D

Naapurin isäntä joka ihmetteli kuka kumma sen pellonlaitoja pitkin tähän aikaan juoksentelee?

Jeps. Sitä mie en tiä mitä se teki meijän pellolla ja miksi se kyykki sielä ojassa mutta jumalauta säikäytti :laugh:

:D Se varmaan istuu tästä lähtien joka ilta siellä pellon laidalla passissa jos sattuisit vielä sama kolttu päällä siellä juoksentelemaan :D

Paljon mahollista :laugh:

Paljon mahollista :laugh:

Entäs, jos se onkin istunu siellä jo sun aiemmillakin viuhahduksilla

Yhteistyössä