Kyllä läski vaikuttaa moneen asiaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
siis tuo itsetuntoketju....

Jos olisin kevyempi kävisin varmasti lavatansseissa ja naistentansseissa, mutta en tälläisenä tynnyrinä viitsi lähteä itseäni kiusaamaan niihin...

Jos olisin hoikempi pukeutuisin kivasti ja muodikkaasti, nyt en piittaa paskaakaan vaatteista, kun epäilen niiden olevan hirveän näköisiä joka tapauksessa...päälläni siis...

Ja monta muuta asiaa on, joihin tämä läskiys vaikuttaa....ei se iloinen ilme (ei minulla kyllä olekaan) poista BMI:tä =)

Noh, eiks se olisi sitten hyvä syy laihduttaa? Sen jälkeen voisit hyvin mielin lähteä tansseihin jorailemaan? :)
Kerron jo nyt että mua ei lihavat ihmiset haittaa sen enempää kun laihatkaan. :attn:

Kyllä se usein niin on.
Mä rupesin oikein miettimään ja en tunne yhtäkään ylipainoista ihmistä joka olisi tyytyväinen itseensä (siis juuri ulkoisesti ) isona.
Ja kun asiaa tarkemmin miettii niin ehkä ei edes kannata tuudittautua ajatukseen etteivät ne kilot muka haittaa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu asenteesta ja itsetunnosta onko jossain hauskaa vai ei.

ja päläpälä........

Jos menen naistentanssihin normaalinkokoisena niin kaikki on OK, mutta kun tynnyrin kokoisena raahustan hakemaan niin miesten ajatukset ihan haistaa ("onko pakko lähteä tanssimaan tuollaisen tankin kans??")...

Lavoilla ennen minua haettiin hyvin tanssimaan, jos nykyiselläni menen niin säälistä joku papparainen voi hakea ja hinkata sitten säälistä jalkoväliään samalla :x :x :x .....ei itsetunto eikä iloinen mieli paljon noita tilanteita muuta...

Tietysti jos on tosi hyvä nauramaan itselleen niin voi olla hauskaakin =)

Totta. Mutta kun ei saa nukkua pariin vuoteen yhtä ainutta kokonaista yötä ja sosiaalinen elämä on rajottunut naapurille moikkaamiseen pihassa ja jatkuvaan pöhnäiseen oloon aivot huutaa suklaata niin eipä selaihduttaminen todellakaan helppoa ole!
Mä väitän, että laihduttaminen olis paljon helpompaa jos sais ensinnäkin nukkua tarpeeksi ja sais edes syödä rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
kyllä lihavakin voi pukeutua muodikkaasti :) ja omat tuhdimmat kaverini kyllä tanssivat ja pitävät hauskaa siinä missä muutkin, ja vientiä on ;)

Juu, voi varmasti, mutta en koe sitä aiheelliseksi... ja totta kai kaikki on mahdollista....mutta yleensä on noin kuten kirjoitin..

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Noh, eiks se olisi sitten hyvä syy laihduttaa? Sen jälkeen voisit hyvin mielin lähteä tansseihin jorailemaan? :)
Kerron jo nyt että mua ei lihavat ihmiset haittaa sen enempää kun laihatkaan. :attn:

Ei minuakaan toisten kilot häiritse, mutta jos miehiä ajattelen niin tuskin minkään löllykasan kanssa haluaisin tanssia tai olla missään tekemisissä jos muitakin vaihtoehtoja olisi........

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
On ihmisiä joiden itsetunto on olematon painosta huolimatta. Ainahan sitä voi hakea syitä itsetunto-ongelmille, vaikka järkevämpää olisi varmaankin kasvattaa sitä itsetuntoa =)

Kyllä varmasti noinkin, mutta tuntisin itseni paremmin jos olisin sen kokoinen mitä olen tottunut olemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu asenteesta ja itsetunnosta onko jossain hauskaa vai ei.

ja päläpälä........

Jos menen naistentanssihin normaalinkokoisena niin kaikki on OK, mutta kun tynnyrin kokoisena raahustan hakemaan niin miesten ajatukset ihan haistaa ("onko pakko lähteä tanssimaan tuollaisen tankin kans??")...

Lavoilla ennen minua haettiin hyvin tanssimaan, jos nykyiselläni menen niin säälistä joku papparainen voi hakea ja hinkata sitten säälistä jalkoväliään samalla :x :x :x .....ei itsetunto eikä iloinen mieli paljon noita tilanteita muuta...

Tietysti jos on tosi hyvä nauramaan itselleen niin voi olla hauskaakin =)

No.. mä olen reilusti ylipainoinen, mut ihan sinut asian kanssa. Jos miehet ei lavatansseissa suostu tanssimaan niin ajattelen et niillä on vain liian huono maku ;) Aina on ollut hauskaa vaikka ihrastani voisi kasata kaksi pientä lasta tai vaikka puutarhatuoli joskus jummittuisikin kiinni takapuoleen. Omalla kohdalla ainakin asenteella ja itsetunnolla on paljon merkitystä siihen onko mulla hauskaa vai ei.

Ei minuakaan toisten kilot häiritse, mutta jos miehiä ajattelen niin tuskin minkään löllykasan kanssa haluaisin tanssia tai olla missään tekemisissä jos muitakin vaihtoehtoja olisi........

No saattaahan tuo olla totta, mutta tykkäähän toiset miehet isoista naisista.
Any way, tärkeintä on se että tykkää itse itsestään :)

No silloin jos ongelma on itsetunnossa niin se laihtuminen ei välttämättä auta yhtään mitään eikä paranna elämää mihinkään suuntaan, koska läskivuoren kadottua löytyy kyllä takuuvarmasti joku muu vika märehdittäväksi :/
Mä muuten en tunne kovinkaan montaa miestä jota lihavuus erityisesti häiritsisi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
No silloin jos ongelma on itsetunnossa niin se laihtuminen ei välttämättä auta yhtään mitään eikä paranna elämää mihinkään suuntaan, koska läskivuoren kadottua löytyy kyllä takuuvarmasti joku muu vika märehdittäväksi :/
Mä muuten en tunne kovinkaan montaa miestä jota lihavuus erityisesti häiritsisi :whistle:

=) jännä, minä taas olen sitä mieltä, että suurin osa miehistä ei pidä lihavista naisista :/ :/ toisilla vaan on paremmat käytöstavat kuin toisilla ja eivät ääneen sano kaikkea...

=) jännä, minä taas olen sitä mieltä, että suurin osa miehistä ei pidä lihavista naisista :/ :/ toisilla vaan on paremmat käytöstavat kuin toisilla ja eivät ääneen sano kaikkea...

No mun tuttavapiiri kieltämättä on hieman omituista sakkia :kieh:
Mutta siis mä en ole koskaan kuullut yhdenkään mun tuttavan arvostelevan kenenkään lihavuutta omaansa lukuunottamatta ja aika moni on valinnut vaimoksikin lihavan naisen mitä tuskin olisi tapahtunut jos läski olisi ällöttävää

luulen etä siihen vaikuttaa paljon se miltä omasta mielstään näyttää. esim. mulla on kuva miltä näytän ja se on aika laiha nätti nainen. vaikka olen nyt jo normaali kokoinen niin silti en ole vielä se mitä un kuuluisi olla. mulla on se oma kuva miltä mun kuuluis näyttää.
Jos joku ymmärsi.
varsinkin ylipaino jos on tullut vasta myöhemmin ja ennen ollut hoikka niin sä eim provo ajattelee että oikeasti provo on se nätti laiha nainen mutta ei se olemus nyt kuvaa sitä mitä hän oikeasti on.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
luulen etä siihen vaikuttaa paljon se miltä omasta mielstään näyttää. esim. mulla on kuva miltä näytän ja se on aika laiha nätti nainen. vaikka olen nyt jo normaali kokoinen niin silti en ole vielä se mitä un kuuluisi olla. mulla on se oma kuva miltä mun kuuluis näyttää.
Jos joku ymmärsi.
varsinkin ylipaino jos on tullut vasta myöhemmin ja ennen ollut hoikka niin sä eim provo ajattelee että oikeasti provo on se nätti laiha nainen mutta ei se olemus nyt kuvaa sitä mitä hän oikeasti on.

Sie olet aika fiksu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Jos joku ymmärsi.

Sie olet aika fiksu =)

:laugh: ymmärrän van mitä ajat takaa

Myönnän, minustakin paino vaikuttaa moneen juttuun, mutta mainitsemasi on mielestäni huolenaiheista turhimpia.

Joku tykkää, joku ei tykkää, kuten muissakin asioissa ja miksi hitossa pitäisi edes yrittää miellyttää niitä jotka eivät tykkää.

Paitsi että ehkä nekin tykkäävät silti, kun se nyt on vaan ulkonäköjuttu.

Jaahas, nyt mä menin itsekin sekaisin.

(kahvia, kiitos)

Yhteistyössä