Kyllä kirpparilla on vaan edulliset kenkien hinnat verrattuna Huuto.netiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elle"

Vieras
Siis katselin Superfit-talvikenkien hintoja Huutonetissä (ja muiden talvikenkien). Siis huutiksessa on aikamoiset hinnat käytetyillekin kengille. Itse ostin täksi talveksi hyvä-/uudenveroisessa kunnossa olevia kenkiä lapsille:
- Kavat 6 eur
- Tepsut 5 eur (no näissä oli vähän maalia potkittu, mutta muuten kunto mahtava)
- Superfit 6 eur (kuin uudet)
- Footi 7 eur
- Kuoma 4 eur
- merkittömät, uudenveroiset Colorado-kengät 3,50 eur
Ja kenkien koot 24-25 sekä 30-31

En tosiaan raaskisi ostaa uusia 50 euron talvikenkiä...

Kirpparilla tosiaan on halvemmat hinnat ja tekee löytöjä. Olen itse menossa huomenna myymään kirpparille ja olen hinnoitellut 30-32 kokoiset kengät ja luistimet sun muut välille 2-7 euroa, suurin osa on täysin uudenveroisia ja yhdet täysin uudet.
Toivottavasti menevät kaupaksi, hinnasta ei ainakaan pitäisi olla kiinni.

Joo, kyllä kirpparitoiminta on ihan täysi välttämättömyys ainakin meidän perheen lasten vaatteiden hankintaan. Ei olisi varaa hankkia kahdelle lapselle yhteensä sadalla eurolla kenkiä... itsekin olen ostanut Vikingin Goretexejä hintaan 8-15 eur ja markettimerkkien kenkiä alle 5 eurolla, että lapset pysyvät "kengissä" talven. Meillä on yleensä ollut kahdet talvikengät ja yleensä molemmat on kirpputorilta tai edellisvuoden alesta ostettuja. Ja kirpparikenkien kunto on hyvä (loistava). Köyhille kyllä kirpparit kannattaa!

Aina löytyy niitä jotka hapattaa käytettyjen kenkien huonoudesta lapsen jalalle mutta näkeehän sitä nyt jokainen jos kenkä on linttaanastuttu...

Mä oon löytänyt kirpparilta loistavia kenkiä, nytkin melkein pränikät talvikengät, lämminvuorikumppareita, huopikkaat, tms.

Rumat ne vaatteilla koreilee ;)

Yhteistyössä