S
sossu
Vieras
Niinkauan kuin elät yhteiskunnan tuilla, niin niin kauan, he myös päättävät kuinka paljon antavat tukia. Turha ruikuttaa, jos on elättinä eikä kykene itse huolehtimaan itsestään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kelahan on niin ihana paikka. Mullekin tuli jo kuukaus sitten päätös että tm-tuki loppuu ens kuussa kun alotan työt. Paitsi en kyllä ole edes allekirjoittanu sopimusta vielä![]()
mulle työkkäri teki kyllä päätöksen ettei työvoimapoliittista estettä tukien maksamiselle, ihan samalal hetkellä kun löin tutkintotodistuksen pöytään. Kela oli tehnyt päätöksensä seuraavana päivänä eli heti kun lausunto näkyi heidän koneillaan.
olen myös joutunut kelan kanssa ongelmiin mun tuloiksi laskettiin 2500 todellisuudessa tienasin 1500 mies oli työtön hänen työttömyystuki lopetettiin no onneksi kela laski tulot uudestaan.
kun aloitin työt vein kaikki tarvittavat paperit ajoissa asumistukea varten ,2kk kesti kun tuli lappu asumistuki lopetetaan kun en ole toimittanut papereita kelaan...olivat hukanneet paperit silti jouduin maksaa takasin asumistukea vaikka vika ei ollut minun.
Miten sopimuksen allekirjoittaminen liittyy asiaan? Sulla alkaa työt, sä oot siitä Kelaan tai työkkäriin ilmoittanut, ja tottakai he sitten ilmoittaa sulle että työmarkkinatuki loppuu ensi kuussa kun aloitat työt.
Mä allekirjoitin sopimuksen oltuani töissä parisen viikkoa. Ei se sitä kuitenkaan tarkoita, että siihen asti olisin ollut oikeutettu saamaan Kelasta työttömyyskorvausta![]()
Kela on yks p***a paikka. Onhan ne toki ihmisiä siellä jotka ovat töissä mutta ärsyttää että mitä tahansa papereita sinne vie niin aina joku lappu mukamas puuttuu ja sit ku tappelee kuukauden niiden kans et kaikki tarvittavat on viety niin kappas! sehän paperi oliki siellä mukana.
Minulta oltiin perimässä kotihoidontukea melkein 700 euroa takaisin koska virkailija oli katsonut minun minun lappuista tulot ihan oudosti. Valitin sinne kaksi kertaa että syy on työntekijän niin sitten summa tippui vajaan 10 euroon.
Täällä ainakin on se tapa et jos on sukua jollekkin joka on kelassa töissä niin kaikki asiat hoituu hetkessä..
Enkä varmasti ole ainut joka voisi vähän terrorisoida tuota meidän kylän kelaa.
Ahaa, siis yhteiskunnan tulisi maksaa yh-äipän baarireissut?? Hieno ajatusmaailma!