Kyllä käytetyistä uusretroista maksetaan paljon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
En kyllä oikein ymmärrä, miten ihmiset maksaa niin paljon käytetyistä uusretroista. Seuraan yhden äidin blogia ja välillä hän mainostaa siellä huutonetin kohteitaan. Nytkin huudossa paljon. esim. Lindexin Fem myror paidasta huudetaan yli 10 e ja Lindexin viidakkohupparista 17 e menossa huuto (itsellä samainen huppari lapsella). Siis huudetaan lähes uuden ja jopa yli hintoja. Toki ymmärrän jos on juuri sellainen kuosi, jos haluaa, mutta silti vähän ihmetyttää....

En ymmärrä minäkään. Mutta en kyllä ylipäätään tajua koko uusretrovillitystä, koska ne kuosit on mielestäni rumia. Paljon parempia olisivat sellaiset vaatteet, joissa olisi vain yksi selkeä kuva. Eikä tuollaisia monia kuvia, ja niistäkin osa väärinpäin ja keskeltä katkenneina :O

Mä löysin pari vuotta vanhoja Lindexin uusretrobodyja kaapista. Ne oli jääny käyttämättä. Saiskohan ne myytyä huutiksessä hyvään hintaan :D Toinen on keltainen ja siinä on pupuja ja toinen turkoosi-oranssi norsukuvio.

Jostain syystä mä taas en voi sietää huutonetissä koko retro-sanaa. Vaikka olisi kuinka ihana ja halpa ja siisti vaate, mutta jos siihen ilmoitukseen tai otsikointiin on lisätty sana retro, niin siirryn hyvin äkkiä seuraavaan kohteeseen. Joku siinä sanassa vaan ärsyttää mua. :)

Tuolla blogistilla menee vaatteet aina hyvin ja hyvällä hinnalla kaupaksi. Varmasti pitää hyvin huolta vaatteista ja lähtevät siisteinä eteenpäin. Silti en ymmärrä tuollaisia huutosummia ;)

Yhteistyössä