Kyllä kannattaa osta Meandia ja Tickettiä :DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Niistä pääseen niin tehokkaasti eroon ja vielä hyvään hintaan. Eilen illalla laitoin Meandia myyntiin ja nyt jo paljon huutajia. Yhdessä paidassa oli reikäkin josta laitoin tarkan kuvauksen ja silti sen hinta on yön aikana noussu 0:sta eurosta 4,5 euroon :D Joku aika sitte sain parhaat päivät nähneestä Ticketin haalarista 38 euroa. Lähtöhinnaksi laitoin tyyliin jonku pari euroa ilman hintavarausta kun ne haalari ei tod ollu enää kaunis, mut niin sitä vaan huudettiin :D Tässä yksi syy miksi ostan noita. Ticketitkin on musta rumia mutta kun ne kestää hyvin ja niistä saa huutiksessa saman hinnan mitä ite on maksanu, joskus enemmänkin, niin kannatava kauppahan se on :D

Hyviä kauppoja :)

Mut täytyy todeta että samalla tavalla on mennyt meillä vanhat Lassiet ja H&M:n vaatteet nopeasti kaupaksi, ei kyllä hirmuiseen hintaan mut kierrätyshän se taitaa olla tässä pääasia.

Hyviä kauppoja :)

Mut täytyy todeta että samalla tavalla on mennyt meillä vanhat Lassiet ja H&M:n vaatteet nopeasti kaupaksi, ei kyllä hirmuiseen hintaan mut kierrätyshän se taitaa olla tässä pääasia.

Onhan se kierrätys pääasia joo, mutta mä oon laskenu että mitä vaatteen käyttö MULLE tulee maksamaan kunkin merkin kohdalla, noi kaksi tulee kaikkein halvimmaksi. Cupcake myös yllätti. Ostin sellaisen viime keväänä vaikka musta ne on järkyttäviä. Kun syksyllä sen myin sen pieneksi jäätyä niin sain siitä yhden euron enemmän kuin mitä olin itse keväällä siitä maksanu. Käytännössä voi siis aatella että sen käyttö ei maksanu mulle mitään.
MÄ en oo saanu lassieita tai hm kamaa huutiksessa menemään vaikka lähtöhintana on ollu 0e ja kunto on ollu hyvä. En tiiä miksi. Reimateccikaan ei oikein mee kaupaksi vaikka ois miten alhainen lähtöhinta.

Mä en raaski ostaa kalliita vaatteita lapselle..ku ikinä ei tiedä mitä niille tapahtuu. Viime keväänä se kiipeili puussa ja haalari repes melkein kahtia. Ei niin paljon harmittanut kun oli 2 kautta käytössä ollut Lassie (tosin ihan hirveän hyvässä kunnossa vielä)..

Mä en raaski ostaa kalliita vaatteita lapselle..ku ikinä ei tiedä mitä niille tapahtuu. Viime keväänä se kiipeili puussa ja haalari repes melkein kahtia. Ei niin paljon harmittanut kun oli 2 kautta käytössä ollut Lassie (tosin ihan hirveän hyvässä kunnossa vielä)..

Meillä ei oo menny ikinä rikki tolleen. Meillä 7v kiipeilee kans puissa mutta on kai ollu hyvä tuuri.TOisaalta esim reimatecissa ja monessa vastaavassa ei oo haalarissa haarasaumaa kuten on lassiessa joten se ei voi haljeta kahtia.

Jos olisin ilkeä, niin sanoisin, että mä en pakota lastani kulkemaan rumissa vaatteissa vain, koska niiden jälleenmyyntiarvo on hyvä... Mut en jaksa näin uudenvuoden aaton kunniaksi, joten onnittelen siis hyvistä kaupoista. Tyhmä ei ole se, joka myy vaan se joka maksaa, vai miten se meni ;)

Itsekin taas mietin pari viikkoa sitten haalareita ostellessa, että mitäkä merkkiä sitä tällä kertaa valitsisi.

Ramun haalareita löysin sitten sitten alle 50€, joten tyydyin niihin (hyviä ja kestäviä ovat meillä kyllä olleet ) kun käyttäjiäkin tulee sen 3kpl, niin en usko että noista enää hirveästi jää myytävää.

Mutta, jos olisi vain yksi käyttäjä, niin Ticketit olisivat kyllä ostoslistan kärjessä.

Jos olisin ilkeä, niin sanoisin, että mä en pakota lastani kulkemaan rumissa vaatteissa vain, koska niiden jälleenmyyntiarvo on hyvä... Mut en jaksa näin uudenvuoden aaton kunniaksi, joten onnittelen siis hyvistä kaupoista. Tyhmä ei ole se, joka myy vaan se joka maksaa, vai miten se meni ;)

no siis ne vaatteet on MUN silmääni rumia. Esim meidän tyttö rakasti sitä hirveetä sydän cupcake haalaria yli kaiken, samoin se tykkää ticketin haalareista. meandi taas on sekä mun että lasten mielestä hieno, tai siis niillä on hienoja vaatteita.

Yhteistyössä