Kyllä ihminen voi olla tyytyväinen ostoksiinsa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyväinen köyhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytyväinen köyhis

Vieras
Nyt on lapselle talvipuku, ihana raikas

http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=2077

Isälle lahjaksi digikamera ja äidille iskuporakone :) Siis nämä kaksi synttäreille.

Kivuttomasti..

Mietin alkuun ruskeaa samanlaista, mutta mies oli sitä mieltä että se on synkkä tuolla pimeydessä. Oikeassa taitaa ollakkin. Toisena vaihtoehtona oli legon kukallinen haalari, pinkki sekin, mutta sen kaulus ei istunut lapsellemme ollenkaan. Ei paljoa tytöllä pää kääntynyt siellä sisällä.

Mutta on kuulkaas vaikeeta etsiä pienelle kävelevälle lapselle pukua, kun ne kaikki on niitä pussimaisia säkkejä.

Ja kyllä mä melko köyhä olen, mun tulot on jotain 600 euron luokkaa kuussa ja miehen sitten enemmän. Mutta ei kuitenkaan mitenkään erikoisen paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
No et sinä kovin köyhä taida olla kun 100e puvun olet ostanut? :snotty:

varmaan ap tarkottikin, että nyt on ;)

Ei vaan ihan oikeesti olen köyhä. Mutta köyhän ei ole varaa ostaa p*skaa. Ja lapsihan tienaa itsekkin 100? kuussa. Eli jos mulla menee miinukselle sen satasen verran tässä kuussa, niin sit ei auta kun lainata tytöltä.

Pitäisköhän munkin änkeä tähän pinoon ;) Löysin itseäni miellyttävän kauppatakin 2-vuotiaalle neidilleni. Sitten esikoiseni 8v sai Ticketin toppatakin ja housut + rukkaset ja hattu sävy sävyyn myös. Rahaa meni tälläkin köyhällä mammalla ihan liikaa, enemmän kuin mitä saan nyt opiskelijana opintotukea. Mutta mieli on hyvä, kun nyt on lapsilla kaikki mitä on pitänyt talvea varten hankkia!

Onpas kiva tuo reiman setti.

Mulla reima boikotissa, en osta enää mitään missä kyseinen merkki komeilee. Tosin jemmassa aika monta tuotetta vielä jotka kyllä käyttöön tulee, mut niiden jälkeen ei enää yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Onpas kiva tuo reiman setti.

Mulla reima boikotissa, en osta enää mitään missä kyseinen merkki komeilee. Tosin jemmassa aika monta tuotetta vielä jotka kyllä käyttöön tulee, mut niiden jälkeen ei enää yhtään.

Tohon takkiin ihastuin ensisilmäyksellä, se oli pakko saada. Takki ja pipo on Reiman, ne maksoi yhteensä 105?, joten housut hainkin sitten H&M:stä 20?, Reiman omat housut olisi maksanut 60? :)

Miksi boikotoit? Jokin tietty syy?

mä katselin samanmoista tytölle kuin tuo hieno pallosetti, mutta sitä tyttöjen väriä :) Ja ihailin sitä siilikuosia, mutta ei ollu tytöille semmosta. ja koot lähti tietysti 80:stä.. tarttin 74:sen

Siis maksoit piposta enemmän kuin housuista? Mun mielestä housut on kaikkein tärkeimmät olla kunnolliset tommosilla möyrivillä penskoilla. Taitaa nyt kyse olla sitten siitä, kun housuissa ei näy vaatemerkit, pipossa ja takissa näkyy liiankin kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Siis maksoit piposta enemmän kuin housuista? Mun mielestä housut on kaikkein tärkeimmät olla kunnolliset tommosilla möyrivillä penskoilla. Taitaa nyt kyse olla sitten siitä, kun housuissa ei näy vaatemerkit, pipossa ja takissa näkyy liiankin kanssa...

Ei vaan ihastuin alunperin takkiin, pidin sitä aivan liian kalliina, no sitten sain vähän ylinmääräistä tuloa ja raaskisin ostaa takin. Ja kun sovitin pipoa pojan päähän oli minun pakko ostaa se myös, sopisi niin takin sävyihin. Eikä minua kiinnosta tuo kyseinen merkki sinäänsä, takin kuosiin minä ihastuin. Enkä periaatteestakaan maksa ihan perus mustista veden pitävistä ulkohousuista 59? kun toisesta paikasta saa kolme kertaa halvemmalla.

Yksi reklamaatio-asia vielä keskeneräinen reiman kanssa. Yrittävät kyllä ettei korvaa. Mutta mielestäni niin naurettava syy että en halua enää kyseisen firman tuotteita ostaa.

Mä laitoin kanssa meidän vk-puvusta reklamaatiota menemään ja pyysivät sitten lähettämään puvun sinne että katsovat sen, kun siitä on täysin ne kuvat irronneet, vaikka käyttö on ollut tosi vähäistä ja sitä ei ole kertaakaan edes pesty! Lupasivat nopean käsittelyn, ja monta viikkoa on jo kestäny... ihan kiva, sillä sitä se puku on just sopiva näille keleille mutta siellä se nyt on... Kyllä vit*uttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Yksi reklamaatio-asia vielä keskeneräinen reiman kanssa. Yrittävät kyllä ettei korvaa. Mutta mielestäni niin naurettava syy että en halua enää kyseisen firman tuotteita ostaa.

Mä laitoin kanssa meidän vk-puvusta reklamaatiota menemään ja pyysivät sitten lähettämään puvun sinne että katsovat sen, kun siitä on täysin ne kuvat irronneet, vaikka käyttö on ollut tosi vähäistä ja sitä ei ole kertaakaan edes pesty! Lupasivat nopean käsittelyn, ja monta viikkoa on jo kestäny... ihan kiva, sillä sitä se puku on just sopiva näille keleille mutta siellä se nyt on... Kyllä vit*uttaa!

Meillä ensimäisessä pesussa vuoresta lähti väri, ja valkoiset osat nyt v.punaisia, pesty pesuohjeen mukaan, mutta koneessa ollut myös vaaleampaa vaatetta, nyt eivät aio korvata kun pesuoohjeessa lukee pestävä erillään. Mutta siis uskomatonta ihanko tosissaan lasten ulkovaatteet, takki pestävä erillään ja housut varmaan sitten eri koneessa ja käsineet sitten varmaan taas eri koneessa. Tosi ekologista ja järkevää!! En kyllä aio sen firman kuteita enää ostaa yhtään. Kyllä lasten vaatteiden pitää kestää käyttöä ja pesua!!

Yhteistyössä