X
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tampereen ja Pirkkalan paloittelumurhat tulevat ilman muuta jäämään suomalaiseen rikoshistoriaan. Kyse on julmimmasta mahdollisesta väkivallanteosta.
Kari Pekka Anttosen surma tapahtui Virpi Buttin kotona, jossa aikalla oli myös kaksi Virpin laikäistä lasta. Nuorin, vain 2-vuden ikäinen poikalapsi nukkui pinnasängyssä samassa huoneessa, jossa Anttonen surmattiin. 16-vuotias poika nukkui vaatehuoneessa, mutta kävi välillä katsomassa mitä huoneessa tapahtuu ja näki myös ruumiin.
Yhtenä erikoisuutena voidaan pitää sitäkin, että Janne Hyvönen esiintyi oikeudessa parin päivän ajan uhrin vaatteissa.
Virpi Buttia kuvailtiin oikeudessa miestenvihaajaksi. Hänen väkivaltaisuutensa on aina kohdistunut pääasiassa miehiin. Erään silminnäkijän mukaan Virpi heitteli jätkiä pitkin seiniä! Janne Hyvönen tunsi tekonsa jälkeen olonsa jopa hyväksi.
- Minulle tuli tunne siitä, että tämän jälkeen kukaan ei mahda minulle mitään. Minulla on valta tehdä kropalle mitä tahansa.
Voin vaikka syödä sen, Hyvönen selitteli.