kyllä ihminen on ihmeellinen eläin

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
on ystävän kanssa joskus silloin tällöin, pari kolme kertaa tämän vuoden puolella käyty paikallisessa abc:ssä syömässä. olipa joku kirjoittanut paikallislehteen, että miten on ison talon emännillä aikaa käydä syömässä abc:llä kun on kotona iso perhe, joille pitää ruoka laittaa. ei eipäilystäkään ketä tässä tarkoitettiin, ja kaikki tutut varmasti ymmärtää kenestä on kyse. no vastasinpa kirjoittajalle: että kun on rahaa, niin saa kai syödä vaikka ravintolassa. ja ettei kenellekkään kuulu kun perhe on ruokittu ja hoidettu, että kirjoittaja ihmettelee ihan rauhassa vain.

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
:o :laugh: :laugh: Ihanaa, ootta varmaan siis pikkulyliltä??? Toi on niiiiin hauskaa kun ihmisillä ei oo muita mietittäviä kun toisten asiat :saint:
se tässä maalais elämässä on pilrullista, että kaikki tuntee toisensa, ja on sit niitä jotka viitsii vahdata toisten tekemisiä

Juu tiedän tunteen vaikkei ihan maalaiskylässä itekkään asuta mutta "maalla" kuitenkin
... nimimerkillä mun tekemiset sitten puidaan vielä erikseen jopa täällä palstalla, ja ellei puida niin täällä kerrotut jutut kulkee huhuina pitkin kyliä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten sä kehtaat syödä abc:llä?!?

:D
no miks en kehtais :o . itse maksan ja itse syön. tää on mulla ja mun ystävällä ollu sellainen tuulettumis hetki, kun me ei kumpikaan käydä ravintoloissa ryyppäämässä tai missään muissakaan menopaikoissa.

se oli sarkasmia, sen takia toi virnistys perässä... :)

pitäisköhän tempaista kerran elämässään ja mennä tonne paikalliseen baariin ja juoda itsensä tuhannen känniin, hoippua sieltä sitten abc:lle jossa nää kaikki juoru-ukot istuu. ja sitten hortoilla pitkin kyliä ja tulla sit kotiin. mitähän ne sitten kirjoittaisi

no miks en kehtais :o . itse maksan ja itse syön. tää on mulla ja mun ystävällä ollu sellainen tuulettumis hetki, kun me ei kumpikaan käydä ravintoloissa ryyppäämässä tai missään muissakaan menopaikoissa.

kyll mä ymmärsin, olen vaan niin tuohduksissani :kieh:

oikeesti, jätä vaan omaan arvoonsa.
kun sä itte tiedät mikä sä oot (ja ystävät kanssa) niin muiden ärsyttävillä mielipiteillä ei oo mitään merkitystä.

Voi juma! :o

Onks tää ihan totta vai yritätkö vaan huijata viattomia perheenäitejä :D
Kuulostaa uskomattomalta ku itse asun pääkaupunkiseudulla, että joku viitsii kirjoittaa paikallislehteen siitä että joku syö ravintolassa? ja vielä äiti-ihminen ? ahhah mä kuolen nauruun!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
:laugh: ei voi olla totta. Melkein toivois, että se olisi sun ystävä joka olisi vitsillä kirjoittanut tuon. Kaikkea ne lehdet julkaisee.
tääkö jonka kanssa käydään siellä syömässä, no hän on ihan kauhuissaan, ei kuulema ikinä mene enää lähellekkään abc:tä mutta mä sanoin, että mä meen ainakin kiusalla, jos ei muuten.

oikeesti, jätä vaan omaan arvoonsa.
kun sä itte tiedät mikä sä oot (ja ystävät kanssa) niin muiden ärsyttävillä mielipiteillä ei oo mitään merkitystä.
näin kai se viisainta on

Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Voi juma! :o

Onks tää ihan totta vai yritätkö vaan huijata viattomia perheenäitejä :D
Kuulostaa uskomattomalta ku itse asun pääkaupunkiseudulla, että joku viitsii kirjoittaa paikallislehteen siitä että joku syö ravintolassa? ja vielä äiti-ihminen ? ahhah mä kuolen nauruun!! :D
nyt muakin alkaa naurattaan, missään muualla ei varmaan tällaista satu kuin pohjanmaalla, jossa asuu pirun kateellista porukkaa :laugh: :laugh:

:saint: :laugh: Sinulla on taas uus ihana nikki! Melkein arvasin ku ton näin et kenelle se kuuluu =)
Ja tämäki perheenäiti istu pitsalla pyhänä ja minulle oli ykslysti mitä mies anto lapsille sillä aikaa syötäväksi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
Niin muuten eihän äitit ja emännät saa tehhä muutaku kävellä navetan ja pirtinväliä ja puunata ja kutoa. Passata ja sitä rataa :x
eivät tietenkään saa tehä muuta kuin juosta navetan ja tuvan väliä ja leikkiä pullantuoksuista äitiä. eihän nyt perheen äiti, oli sit maatalonemäntä tai koti äiti saa sieltä kotoaan mihinkään poistua :laugh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
:saint: :laugh: Sinulla on taas uus ihana nikki! Melkein arvasin ku ton näin et kenelle se kuuluu =)
Ja tämäki perheenäiti istu pitsalla pyhänä ja minulle oli ykslysti mitä mies anto lapsille sillä aikaa syötäväksi. ;)
no kun ei se hattivatti enää voi olla siellä lehmilaitulella, kun lehmut on jo navetassa ;)

Meilläpäin,pikkukylän laitamilla sattui vähän aikaa sitten tosi riemukas tapaus..Mies oli näet pellolla ja minä kotosalla,kun putkimies ajoi pihaan(vessa rikki).
No ukko rupesi korjaamaan ja minä jatkoin tiskaamista,niin johan pihaan tuli tuhatta ja sataa eräs naapurin vanha väkäleukaukko,koputtelematta suoraan tupaan,ja kysyi että MITÄS TÄÄLLÄ TAPAHTUU?
Siihen minä että tiskailen,ja putkimies korjaa vessaa.
Pienen selvittelyn jälkeen kävi ilmi että tämä ukko oli ohi ajaessaan huomannu vieraan auton pihassa,isännän auton poissa,ja arvellu että nyt on piru irti kun ketäs emäntä viihdyttää sillon ku oma mies oo kotona! Ja kokenu sen tietty tärkeenä että tulee vahtimaan jottei moraalitonta käytöstä ainakaan tapahu..
Täällä itärajan tuntumassa on usein ihan viime vuosi sadan meno..mutta ei saa antaa itteään haitata: )

Alkuperäinen kirjoittaja jutila:
Meilläpäin,pikkukylän laitamilla sattui vähän aikaa sitten tosi riemukas tapaus..Mies oli näet pellolla ja minä kotosalla,kun putkimies ajoi pihaan(vessa rikki).
No ukko rupesi korjaamaan ja minä jatkoin tiskaamista,niin johan pihaan tuli tuhatta ja sataa eräs naapurin vanha väkäleukaukko,koputtelematta suoraan tupaan,ja kysyi että MITÄS TÄÄLLÄ TAPAHTUU?
Siihen minä että tiskailen,ja putkimies korjaa vessaa.
Pienen selvittelyn jälkeen kävi ilmi että tämä ukko oli ohi ajaessaan huomannu vieraan auton pihassa,isännän auton poissa,ja arvellu että nyt on piru irti kun ketäs emäntä viihdyttää sillon ku oma mies oo kotona! Ja kokenu sen tietty tärkeenä että tulee vahtimaan jottei moraalitonta käytöstä ainakaan tapahu..
Täällä itärajan tuntumassa on usein ihan viime vuosi sadan meno..mutta ei saa antaa itteään haitata: )
voi jösses sentään, mä en edes kehtais mennä katsomaan ja kyselemään vaikka kenen auto olis jonkun pihassa

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Kyllä Teidän on sinne uudestaankin mentävä, tottahan Abc tarjoo ainakin yhdet
ruuat noin hyvästä mainoksesta :wave:
varmasti mennäänkin, laitoin vielä toisen viestin lehteen kirjoittajalle, että voi tulla ensi keskiviikkona abc:lle kello kuusitoista, niin ollaan siellä syömässä ja voidaan tarjota myös sille joka kirjoitti ton lehteen, ettei sen raukan tarvitse nälissään kuolata.

Yhteistyössä