Kyllä huomaa, että Savanna on täällä taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja märrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Savanna saa kai tehdä omia aloituksia, siinä missä me muutkin?

Jos jotkut tekee aloituksia Savannasta (kuten sinä :D ) niin se ei varmaan Savannan vika oo.

Kielsinkö jossain savannaa tekemästä aloituksia tai muita tekemästä aloituksia liittyen savannaan?
Tai että aloitukset savannasta olisi kenenkään vika tai edes huono asia?
Mähän vain TOTESIN, että kyllä huomaa. Mutta mitään negatiivistä en sisällyttänyt toteamukseeni.
Eipä ole ihme, että usein savannan ketjut menee pilalle, kun sä olet melkein joka ketjussa ensimmäisenä laukomassa jotain negatiivistä.

Tämä oli positiviinen aloitus ja sä vedät herneet nenään, vaikka susta ei edes puhuttu.
Oletko kateellinen vai mustasukkainen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kielsinkö jossain savannaa tekemästä aloituksia tai muita tekemästä aloituksia liittyen savannaan?
Tai että aloitukset savannasta olisi kenenkään vika tai edes huono asia?
Mähän vain TOTESIN, että kyllä huomaa. Mutta mitään negatiivistä en sisällyttänyt toteamukseeni.
Eipä ole ihme, että usein savannan ketjut menee pilalle, kun sä olet melkein joka ketjussa ensimmäisenä laukomassa jotain negatiivistä.

Tämä oli positiviinen aloitus ja sä vedät herneet nenään, vaikka susta ei edes puhuttu.
Oletko kateellinen vai mustasukkainen?

En mä mitään hernettä nenään vetänyt. Kunhan vaan totesin jotain tähän sun Savanna-aiheiseen aloitukseesi. Sulla ilmeisesti meni se kuuluisa herne nenään.

Miksi olisin katellinen/mustis kaverilleni? :D

Ja missäs Savanna-ketjussa mä oon päätäni aukonut ainakaan Savannalle...? Hänen haukkujilleen kyllä joskus.

Ja missäs Savanna-ketjussa mä oon päätäni aukonut ainakaan Savannalle...? Hänen haukkujilleen kyllä joskus.

Missä kohtaa tässä haukuttiin savannaa?
Sun tarttis saada tonne palstan sääntöihin kohta, että vain sulla on yksinoikeus puhua savannasta tai savannalle, jos sulle on noin vaikeeta, että joku muukin puhuu savannasta positiivisesti.

Lue oma vastauksesi ylimpää, huomaat varmaan, että se on negatiivisesti kirjoitettu, ihan kuin mä olisin sanonut jotain pahaa savannasta.

Pidä kuule kaveris, mutta olisit kertonut, että sulla on yksin oikeus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Missä kohtaa tässä haukuttiin savannaa?
Sun tarttis saada tonne palstan sääntöihin kohta, että vain sulla on yksinoikeus puhua savannasta tai savannalle, jos sulle on noin vaikeeta, että joku muukin puhuu savannasta positiivisesti.

Lue oma vastauksesi ylimpää, huomaat varmaan, että se on negatiivisesti kirjoitettu, ihan kuin mä olisin sanonut jotain pahaa savannasta.

Pidä kuule kaveris, mutta olisit kertonut, että sulla on yksin oikeus.

Ok, sulla on huono päivä :hug:

Ehkä mä ymmärsin väärin sun avauksesi. Ja sä taas ymmärrät väärin mm. sen, mitä tarkoitin tuolla haukkumisjutulla. Avauksesta sain sellaisen käsityksen, että olisi jotenkin negatiivinen juttu, että Savannasta on avauksia ja että hän tekee avauksia. Ilmeisesti näin ei olekaan.

Aplla oli vieno toivomuskin aloituksessaan, taisi åboriginaalilta jäädä huomaamatta, kun vaan hermostui heti.

"Kunpa keskustelut niissä pysyisivät kunnolllisina, ilman haukkumisia yms."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aplla oli vieno toivomuskin aloituksessaan, taisi åboriginaalilta jäädä huomaamatta, kun vaan hermostui heti.

En mä hermostunut, ja huomasin kyllä tuon.

Tällaiset avaukset ovat vaan kovin usein kääntyneet solvaamiseksi :/ ja pian joku taas urputtaa että koko palsta on pilalla kun Savanna on täällä, jne. Vaikkei täällä sen rauhallisempaa hänen poissaollessaankaan ollut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkulainen :
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Se turkulainen:
Nytkö sekin savanna-ketju poistettiin??? Mitä pahaa siinä nyt oli?

Mä kysyn sulta mielikinnon vuoks että olinko mä silloin menossa kotiin vai kaupungille lasten kaa,kun näit mut?

kaupungille.

Milloin se oli,oliko mulla hiuspidennys päällä vai ei ollut? :whistle: :D

En mä hermostunut, ja huomasin kyllä tuon.

Tällaiset avaukset ovat vaan kovin usein kääntyneet solvaamiseksi :/ ja pian joku taas urputtaa että koko palsta on pilalla kun Savanna on täällä, jne. Vaikkei täällä sen rauhallisempaa hänen poissaollessaankaan ollut :D

No eikö tuosta jo olisi pitänyt arvata, ettei ole pahalla tarkoitettu aloitus?
Tämäkin meni "solvaamiseksi" vain sen takia, että sä et viittinyt kahta sekuntia miettiä, kun jo näppäimet lauloi...

Mä kysyn sulta mielikinnon vuoks että olinko mä silloin menossa kotiin vai kaupungille lasten kaa,kun näit mut?

kaupungille.

en nähnyt mitään hiuspidennystä, tai en ainakaan muista.

Tämäkin meni "solvaamiseksi" vain sen takia, että sä et viittinyt kahta sekuntia miettiä, kun jo näppäimet lauloi...

Eihän tässä oo solvattu ketään tai mitään.

Eihän tässä oo solvattu ketään tai mitään.

" " " " " " solvattu " " " " " " "

Sä "solvasit" aloittajaa....

kaupungille.

en nähnyt mitään hiuspidennystä, tai en ainakaan muista.

okej,sitten ehkä näit mua,kun mä yleensä matskustan niin ettei mua kukaan tunnista,mutta ehkä oot väärässäkin kun en nyt tuu mieleen
Mutta vielä kysyn olivatko hiukset kiinni tai auki?Kun sen mä tiedän :D

nyt

räyh räyh ja räksyti räksyti kaikki urpot, oikeesti kaikki me vaan toisiamme haukumme ja kaapin takana on SAVANNA. Tää on agressiivista hyökkäyspeliä PERKELE

Yhteistyössä