Kylkikipu rv20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmu85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emmu85

Vieras
Mulla on ollut kylkikipua koko tämän päivän, eikä se meinaa hellittää ei sitten millään. Vasemmalla puolella on tuo kipuilu ja kävely on sen vuoksi todella hankalaa.
Mistä ihmeestä tuo voi johtua.?? Onko kokemusta? liittyykö ehkä kohdun kasvuun tms? rv 20 menossa.

Alkuraskaudessa oli vasemmalla puolella raskausrakkula (keltarauhanen, joka vuosi vatsaonteloon) ja aiheutti vuotamalla samantyyppistä kipua, jota kesti useita viikkoja.
Pelkään, että onko tämä sitten taas jotain vuotoa vatsaontelossa.. toivotaan ettei, mut kyllä vähän pistää pelottaas...

Minulla oli kovaa kylkikipua koko raskauden ajan vasemmalla puolella ja mitä pidemmälle raskaus eteni sen kovemmaksi kipu kävi. Loppuraskaudessa en enää pystynyt kunnolla kävelemään.Kysyin lääkäriltä ja hän sanoi, että koska alin kylkiluu on irrallaan niin vauva kasvaessaan painaa sitä koko ajan enemmän ja luu vissiin siis jotenkin antaa periksi... Kannattaa toki tuon vuoto -historian takia varmistaa asia.

niin, sitä itsekin ajattelin, että pitäisiköhän minun kysyä neuvolasta (siellä ei kyllä koskaan tiedetä mistään mitään)...
mutta olen jostain lukenut, että joillakin on tuota kylkikipua, täytyy katsoa, jos se olisi aamuun mennessä pois, niin ei tarvisi huolestua.. verenvuoto vatsaonteloon todellakin aiheuttaa samantyyppistä kipuilua, niin tietenkin tämä säikäyttää..

Yhteistyössä