U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai saa syödä mitä vaa?? pistää joo...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:on tulossa synttäreille, tarjollahan siis onkin lähinnä kaikkea herkkua
Alkuperäinen kirjoittaja piia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:on tulossa synttäreille, tarjollahan siis onkin lähinnä kaikkea herkkua
tuleeko lapsen huoltaja mukana? jos tulee ni kyl tietää mitä laps voi syödä..
hyvää synttäritarjottavaa on myös mm. lihapullasiili
Alkuperäinen kirjoittaja tk:Kysy vanhemmilta? itse diabeetikkona tekisin näin. Itse syön kaikkea, mutta kaikki eivät tee niin. Ja riippuu myös minkä ikäinen on ja kauanko on sairastanut?
Alkuperäinen kirjoittaja tk:Kysy vanhemmilta? itse diabeetikkona tekisin näin. Itse syön kaikkea, mutta kaikki eivät tee niin. Ja riippuu myös minkä ikäinen on ja kauanko on sairastanut?
Alkuperäinen kirjoittaja tk:Alkuperäinen kirjoittaja tk:Kysy vanhemmilta? itse diabeetikkona tekisin näin. Itse syön kaikkea, mutta kaikki eivät tee niin. Ja riippuu myös minkä ikäinen on ja kauanko on sairastanut?
niin että osaako itse arvioida herkuteltuaan, sopivan insuliiniannoksen.
Alkuperäinen kirjoittaja piia:Alkuperäinen kirjoittaja tk:Kysy vanhemmilta? itse diabeetikkona tekisin näin. Itse syön kaikkea, mutta kaikki eivät tee niin. Ja riippuu myös minkä ikäinen on ja kauanko on sairastanut?
hyvä neuvo.. hienoa että huoltaja tulee mukaan!
Alkuperäinen kirjoittaja piia:Alkuperäinen kirjoittaja piia:Alkuperäinen kirjoittaja tk:Kysy vanhemmilta? itse diabeetikkona tekisin näin. Itse syön kaikkea, mutta kaikki eivät tee niin. Ja riippuu myös minkä ikäinen on ja kauanko on sairastanut?
hyvä neuvo.. hienoa että huoltaja tulee mukaan!
ilmeisesti huoltaja tulossa mukaan