kyl voi olla tahdittomia ihmisiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiha pullukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiha pullukka

Vieras
töissä kahvitauolla oltiin isolla porukalla ja tuli puheeks jotenki lapset. mä sit 1 lapsen äitinä sanoin, et mun lapsi on ollu niin helppo et en uskalla tehdä toista jos onkin "vaikee" (tää oli kyl vaan heitto) et jos sit vaik parin vuoden päästä alkais miettiin sitä toista.. niin yks muija joka tasan tietää mun nimen eikä muuta, tokas et "aijaa mää luulin et sä oot raskaana kun oot noin pullee!" :o
siinä meni muutamalla kollegalla kahvit väärään kurkkuun, oon 175cm pitkä ja painan 70kg. mul on litteä vatsa ja oli myös paita joka ei ollu mikään kaapu..
kyllä hiukan loukkas!!
ja vaikka joku luuliskin niin ja ajattelis et mä oon pullee, niin kannattaako sitä enää ääneen sanoa jos on jo sanottu et raskaana en ole...... argh.

Älä välitä! :hug: Tiedän kyllä, että ulkopuolisena helppo sanoa, pahoittaahan tuollaisesta mielensä joksikin aikaa. Ja varmaan alitajuisesti karvat nousee pystyyn, kun jatkossa näät tuon ihmisen, joka tuolla tavalla möläytti.

Näitä on... Ei ne ajattele, miltä toisesta tuntuu.
yks kaveri kans aina katsoo asiakseen kertoa, jos HÄN ei pidä jostain tai arvosta jotain, mistä joku toinen pitää tärkeänä jne.
Hyvin voin kuvitella hänen täräyttävän työkavereilleen jotain tuommosta, vaikka on itekin aika pyöreä :-/

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Oli tahditon tapaus joo mutta otatteko oikeasti nokkiinne noin pienestä?

no en mä siitä yöuniani menetä, mutta kyllä se hetken harmitti.. tai ehkä ennemminkin oli aivan äimänä siitä tahdittomuudesta... mitä jos mä olisin vaan sanonu et meillä jää tähän yhteen lapseen ja tää olis pamauttanu et ai mä luulin et oot raskaana ja meillä oliskin joku tosi vaikee lapsettomuusongelma..
nojoo, hatusta vedetty esimerkki mikä ei periaatteessa nyt liittyny tähän kun näin ei ole, mutta pointtina toi törkeä kommentointi.. et eikö osaa pitää suutaan kiinni...

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Et sä noilla mitoilla kyllä ole laiha... Mutta törkimysmäinen työkaveri joka tapauksessa, kui joku kehtaakin? :o

no en ole lihavakaan. treenaan paljon ja lihasta löytyy, ennemmin silti olen luikku kun "lihaskimppu". mut ihan sama.

Tuo kyllä loukkaa aina yhtä paljon. Multa on kysytty viimesen parin vuoden sisään ehkä kuus kertaa tuota. Mulla on pömppömaha, eikä se siitä kauheesti muutu. Jos laihdun niin on vähän vähemmän, mutta ikinä ei ole ollut mikään pyykkilautavatsa vaikka olin 176/55. Silloin ei kyselty kyllä raskaana olosta, mutta masu oli sellanen pieni pömppis sillonkin.

Joidenkin silmissä noin pitkä nainen voi näyttää "pullukalta" ts. isokokoiselta. Mulla myös YSTÄVIÄ, joiden mielestä 160cm on ihanaa, siroa, kaunista ja söpöä. Me päälle 170cm ollaan sitten jotain amazoneja.

Yhteistyössä