Kyl tuo Chipa on sitten rasittava!!!

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
aamupäivällä vilkasin viimeks tota bb 24/7 ja siel oli sillon Chipan ja Miian rähinät käynnissä ja Chipa vaan naris varsin pari tuntii putkeen miten sillä on nyt paska olo ja jankkas ja jankkas ja jankkas ja nyt kun vilkasin niin se sama vaan jatkuu "siis ei vitsi et mulle jäi niin paska fiilis" :kieh: :kieh:

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

No tupakkajengi on kyl ollut häntä kohtaan aika biatch joten en ihmettele että narisi. Ade"varo ettei kohta nuolla persereikää" Manta "Sä oot alkanu pelaamaan" Mia "Älä toista mua" yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tupakkajengi on kyl ollut häntä kohtaan aika biatch joten en ihmettele että narisi. Ade"varo ettei kohta nuolla persereikää" Manta "Sä oot alkanu pelaamaan" Mia "Älä toista mua" yms.

mut pitääks sitä narista samasta asiasta koko päivä? :headwall:
Ja jatkaa vaan vaikka miiakin pyyti monta kertaa jättämään rauhaan ja Chipa vaan lampsi perässä ois minuukin ottanu aivoon ja pahemman kerrran.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Chipa kyllä ihan aiheesta sanonut tuolla ne muut on idiootteja.

Tiättekste mitä... Chipa on tuhat tuhat kertaa aikuisempi, kuin Manta ja Miia. Siis se Miian teiniys valitettavasti on alkanut ärsyttämään, samoin Marian kaksinaamaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Tiättekste mitä... Chipa on tuhat tuhat kertaa aikuisempi, kuin Manta ja Miia. Siis se Miian teiniys valitettavasti on alkanut ärsyttämään, samoin Marian kaksinaamaisuus.

no ei se Chipaltakaan ole kovin aikuismaista käytöstä huomauttaa Miialle vähänväliä kuinka nuori hän on ja teini

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:

no ei se Chipaltakaan ole kovin aikuismaista käytöstä huomauttaa Miialle vähänväliä kuinka nuori hän on ja teini

Kai hän saa vastaan nousta....

"Chipa" ärsytti vaan tahalteen. Sillä oli menny hermo siihen pissikseen joka ei osannu perustella vain koska on "teini". Mua taas ärstytti siinä enemmän siis Miia. Cheryl teki ihan oikein kun ärsytti mokamaa pissaliisaa :D

Kumpikaan ei silti ole lähellekään suosikkini.

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Chipa sanoi tänään Antille että härnäsi eilen Miaa tahalleen.Että hän ei ole mikään hissukka. Onpas fiksua. :whistle:

Minä taas en käsitä, miten jollain voi ottaa kupoliin toisten vaatteet, meikit ym. tavarat...Nikopienihentoraasu taitaa olla vain kateellinen.

Miia taas, no joo, Miia on teini jo puheiltaan. Vittua siellä, vittua täällä jne. Sanavarasto on "laaja" ;)

Mutta Miia on nykyään inhokki. Mä muistan sen itkun ( yli 10min ) sekä raivarin siitä yhdestä kaljasta missä se haukkui kaikki ja ton ettei se koskaan perustele raivojaan ja mielipiteitään. Mokoma ....

Lisäys: Marianna oli ex inhokki :)

how_grinch_sm.jpg

Andella on tämmönen virne ku se kuuntelee paskan puhumista. Sillonki ku Manta mäkätti Chipalle niin Ande virnisteli.. ällöttää.