kyl tuo 4v on uskomaton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miikuli

Aktiivinen jäsen
16.06.2004
1 707
0
36
noitten tarinoittensa kanssa.kaikki sanat sillekkin jää mieleen..

tänään piirsi formula-auton ja sanoi et "tää on vaikuttava kuva".viime viikolla käytiin kenkäkaupassa ja esitteli mulle hienoja valk.,korkeekantasia sandaletteja "kato,nää on hienot romanttiset kengät" :D

kultasepänliikkeessä katteli kaulakoruja,"hienoja timanttikaulakoruja,voin äiti ostaa sulle mun kolikolla(2?) tällasen,tän voi laittaa verovähennykseen".kohta perään otti maiskun vaunulelun ja toi siihen mun tissien tykö"tällä on nälkä,tää syö sun tissistä tissimaitoa niinku maiskukin"

tänä aamuna pohti maiskun kasvamista ja totesi"että kun maisku kasvaa isoksi,niin mulle pitäs tulla uusi pikkuveli".kerrottiin ettei meille tulee enää vauvoja.poitsu tähänet "niin mut kun mä haluun".

Ihana :D
Meillä on leikitty mm. opetusministeriötä, ihmetelty puhdistusliinojen erinomaista imukykyä, ja menty tuhlaamaan lapsilisiä. Nelivuotiaan suusta, siis =). Myös perheenlisäyspolitiikka on hänen mielestään hänen hallussaan: "Äiti, pitäiskös meidän jo vähitellen alkaa synnyttämään uutta tyttövauvaa?". Hetken kuluttua: "Tai hei äiti, ootellaan viel hetki, Niksu (pikkuveli) on kuitenki niin pieni ja kateellinen mallukka et se kiusais vauvaa. Enkä mä sitäpaitsi jaksa hoitaa Niksuu JA vauvaa samaan aikaan, kyl sun täytyy sit jompikumpi hoitaa!" :snotty: :whistle:

Lasten suusta tulee ihania juttuja :D

Tää ei oo yhtä syvällinen, mutta kyllä huvitti 4-vuotiaan väärinkuuleminen ja muistivirhe.
Ollaan lauantaisin katottu biisikärpästä ja tänään ku tuli "oikea kysymys" -kilpailu, niin kuopus kysy, onko tää se viisi perhosta. En kyllä ihan heti tajunnu, mitä se oikeen höpisee =)

Siis meillä oli kanssa 4 veestä 5 veehen romanttinen vaihe. Kaikki oli romanttista: romanttinen auto, romanttinen muki, romanttinen pyyhe, romanttinen koira, romanttinen äiti, romanttinen kauppa, romanttinen mekko, romanttinen kynä, romanttinen päivä, romanttinen saapas..

Ja useimmiten se tarkoitti siis hauskaa. Mutta oli romanttinen. :xmas:

Meidän 4 v:n päiväkodissa ei saa pöllyttää peittoa ja tyynyä, ettei IHOMADOT leviä.
Kihomatoja on siis siellä.... :$
Ja kaverin tytön (myös 4 v) kertomaa: toisten hattuja ei saa koskaan lainata ettei tuu PÄITÄ. Eli täitä =)

Yhteistyössä