Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tää mitään rääkkiä oo kun ei mun oo nälkä eikä tee mieli syödä enempää.
Noi suklaalevyt aion kyllä syödä jatkossakin, ei voi niistä olla kiinni.
Miten niin herkut pois.. Eihän ap edes syönyt herkkuja kuin 1-2 kertaa KUUKAUDESSA.
Liikunnan puolesta minäkin liputan.
Mulla on kilpparin vajaatoiminta. En vaan pysty syömään tyroksiinia niin paljo ku pitäis ku sitte tulee niin pahat sydämentykytykset ettei saa nukuttua.
Vettä tulee juotua liian vähän.
Taidan nyt pitää viikon kirjaa Siitä mitä syön, jos mä kumminkin syön enempi ku luulen.
Mulla on kilpparin vajaatoiminta. En vaan pysty syömään tyroksiinia niin paljo ku pitäis ku sitte tulee niin pahat sydämentykytykset ettei saa nukuttua.
Vettä tulee juotua liian vähän.
Taidan nyt pitää viikon kirjaa Siitä mitä syön, jos mä kumminkin syön enempi ku luulen.
Siis pitäähän jotain tehdä että voit syyä lääkitystä niin kuin pitää... beta salpaajat apuun tms? Ei lääkärit voi jättää hoitoa puolititehen...
Jos elimistö ei tuota tarpeeksi kortisonia itse ei toi thyroksiini imeydy kunnolla.
Ja monet lääkärit ei tajua niitten yhteistoimintaa.
Itte olen nyt syönyt kortisonia siihen lisäksi jo ihan siitä syystä et tuo kaula oli nii arka et selvis et siel on viel tulehdus kilppareissa.