Kyl nuo venäläiset naiset vaan osaavat olla kauniita ja eivät rupsahda heti kolmenkympin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep. On todella tasa- arvotonta, että nainen voi opiskella ja käydä töissä kotinsa ulkopuolella. Koska mikä sen ihanampaa ja taivaallisempaa kuin perustaa elämänsä palvelemaan miestään, hänen sukuaan, lapsiaan sekä olla siinä ohessa taloudellisesti riippuvainen miehestään ja kykenemätön päättämään omasta elämästään.
Nainenhan on onnellisimmillaan silloin kun hän voi katsoa miestä ylöspäin. Tilanteen ollessa toisinpäin naista alkaa uituttamaan saamaton mies ja se tekee naisesta onnettoman.

Se on juuri näin. Tasan kaikki naiset haluaa miehen elättävän heidät ja jokainen nainen haluaa olla riippuvainen miehestään eritoten taloudellisesti, koska se vaan on niin ihanaa.
No en todellakaan halua olla riippuvainen yhdestäkään miehestä millään tavalla! Ihan tasavertaisessa parisuhteessa haluan elää enkä toisen elätettävänä. Taloudellinen riippuvaisuus veisi vapauden.

Kai sulle sentään miesten maksamilla veroilla tuotetut palvelut, työpaikat ja tulonsiirrot kelpaa?
Naisetko ei maksa veroja? Pelkästään miesten maksamilla veroilla ei tätä yhteiskuntaa pyöritettäisi.

Yksi typerimpiä sanoja on muuten tulonsiirto. En tiedä mikä siinä ärsyttää, kuulostaa vain typerältä. Tuista mä olen aina puhunut enkä esim. sössöttänyt opiskelijana saavani tulonsiirtoa Kelasta.

On se vaan ihana olla tällainen VOIMAANTUNUT FEMINISTI, joka tuntee itsensä ja käyttelee omia rahojaan. Ei tarvitse ihmetellä jos joku perähikiän juntti aivopieree julkisella foorumilla...

Kärjistäen sanoen kaikki maailman naiset odottavat miehen kustantavan elämänsä. Se on evoluution tulosta.
Mä en kaikenlaiseen evoluutioon ees usko, mut mitenpäin tuo sun ihmisevoluutio kehittyy? :ROFLMAO:

Väitätkö että luolamiesaikana naiset oli pääsääntösesti hirvimetsällä ja ne oli miehet jotka kökötti vauvan kans nuotiolla, soppaa hämmentämässä?

Itse asiassa kyllä Suomesta nykyisin tiedetään enemmän. No ehkä ei jossain Equadorissa, ja jenkithän eivät tiedä kuin oman maansa asiat, mutta enää ei olla missään unholassa.

Kyse on edelleen mielikuvasta, mikä muille luodaan Sanna Marinista - totuuden tiedämme vain me suomalaiset. Mä oon samaa mieltä Marinista kuin sä, mutta ulkomailla häntä hypetetään, ne jotka hänestä ovat lukeneet (eivät kaikki).

Mä en tykkää intersektionaalisesta feminismistä. Mutta kyllä perinteisten nais-mies- roolien maat on muutoinkin takapajuisempia. Se, että nainen alistetaan seksikoneeksi, on alkukantaista, jopa barbaarista.

Kyllä tuo Suomi-tietämys kovin ohutta on jopa Euroopassa. Eurooppalainen siis tietää ehkä että Suomi on valtio ja Kimi Räikkönen suomalaisena on kova ottamaan, mutta siihen se jääkin.

Muutama vuosi sitten vastaanottamani ranskalaiset korkeakoulutetut vieraat uskoivat oikeasti saapuvansa jäätikön laidoille ja näkevänsä Suomessa jääkarhuja. Saksalainen Suomesta kiinnostunut ja Suomeen perehtynyt(??) vieras kertoi minulle, että Suomessa oli ennen Neuvostoliiton kaatumista vain yksi todellinen puolue (Suomen kommunistinen puolue), venäjän kieli oli kaikille pakollinen ja Coca-colan myynti kiellettyä.

Tuo näkemyksesi "takapajuisuudesta" perustuu tuntemukseesi oman kulttuurisi paremmuudesta. Saman tunteen kuitenkin jakavat myös ne "takapajuiset", heilläkin on mielestään parempi kulttuuri ja oikeat arvot. Naiset ylläpitävät naisia sortavia rakenteita siinä kuin miehetkin.

- - -

Yksi kauneimmista koskaan näkemistäni naisista osui joskus silmiini Pietarissa. Sananmukaisesti pysähdyin suu auki ihmettelemään/ihastelemaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä