V
vierailija
Vieras
Kolmen lapsen äiti Valeria, 30, näyttää aivan teini-ikäiseltä: ”Ihmiset luulevat, että olen 13- tai 14-vuotias”
Kanadalaisella Valerialla on Instagramissa yli 700 000 seuraajaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näyttää ihan suomalaiselta kolmevitoselta naishenkilöltä.Katso kaunottaren äitiä niin näet millainen tulevaisuutesi hänen kanssaan tulee olemaan
Jep, ei sitä vielä näin nuorena.*harkitsee rupsahtamista joskus kahdeksankymppisenä*
IhanaKatso kaunottaren äitiä niin näet millainen tulevaisuutesi hänen kanssaan tulee olemaan
Kehityksessä jölkeenjääneet eivät vain ymmärrä mitään naiskauneuden päälle.Ei mun mielestä missään rodussa/kulttuurissa nainen rupsahda kolmenkympin jälkeen.
Onko tuo vitsi?Kieltämättä joidenkin kansallisuuksien naisten imago on huolestuttava.
Mitä tulee maailmalla mieleen...
-thainaisesta tai venäläisestä naisesta?
Thaikku: hymyilevä, miestä palveleva, seksiä tulee mutta on myös miehen lompakolla
Venäläinen: nuoret naiset heruttaa instassa, lykkäävät lapset babushkalle ja menevät bilettämään. Lenkkarit jalassa ovat tuntematon käsite.
Usalainen nainen? Laittautunut, urasuuntautunut, puhelias, hymyilevä.
Entäpä suomi-naisesta?
-tasa-arvoinen, vahva? Usein blondeja?
En voi sietää Sanna Marinia, mutta ihan asiallisen kuvan suomalaisista naisista on antamassa. Mieluummin äly, kuin herutus edellä.
No mitä kohtaa oikoisit? Siis mä yritin miettiä nimenomaan stereotypioita mitä muilla mailla on.Onko tuo vitsi?![]()
Niin sä meinaat sitä että noin jotkut kuvittelevat naisten olevan.No mitä kohtaa oikoisit? Siis mä yritin miettiä nimenomaan stereotypioita mitä muilla mailla on.
No vaikeaa kun en tiedä mitä muut maailman kansat on mieltä venäläisistä naisista.Niin sä meinaat sitä että noin jotkut kuvittelevat naisten olevan.
Ihana Tuommoisia taapertaa Pietarin kaduilla jatkuvasti vastaan.
Oon käyny siellä. Paljonki ollu Venäjällä.Ai asutko sä Pietarissa?
Olisit käynyt Specsaversillä.Näyttää ihan suomalaiselta kolmevitoselta naishenkilöltä.
Entäpä suomi-naisesta?
-tasa-arvoinen, vahva? Usein blondeja?
En voi sietää Sanna Marinia, mutta ihan asiallisen kuvan suomalaisista naisista on antamassa. Mieluummin äly, kuin herutus edellä.
Itse asiassa kyllä Suomesta nykyisin tiedetään enemmän. No ehkä ei jossain Equadorissa, ja jenkithän eivät tiedä kuin oman maansa asiat, mutta enää ei olla missään unholassa.Ihan ensimmäisenä: suomalaisesta naisesta ei tule mitään mieleen. Tämä siksi, ettei vastaaja suurella todennäköisyydellä tiedä, onko "Suomi/Finland" hedelmä, kalalaji, filippiiniläinen kansallisruoka, vaiko maa jossain.
Toisekseen katsot tasa-arvoa ja "vahvuutta" suomalaisten silmälasiesi läpi. Se että nainen joutuu käymään töissä perheen ulkopuolella, ei monessa paikassa ole mitään kaivattua tasa-arvoa tai vahvuutta. Vielä harvempi maailmalla pitää sitä "älyn" osoituksena, etenkin jos sen vapaaehtoisesti valitsee.
Kolmanneksi esimerkkisi Sanna Marinista on huono. Hän ei ole erityisen älykäs, vaan nousi poliittisten kontaktiensa kautta. Hän ei myöskään ole erityisen vahva, koska ainakin nyt koronakriisin aikana päätöksenteko on ollut haparoivaa, mitä on koitettu pönkittää mm. minä-muotoisilla sanomisilla ja niin edelleen.
Mistä pitäisi olla kateellinen? Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että joidenkin mielestä eriävä mielipide on kateutta. Jokaisesta maasta löytyy kauniita naisia ja komeita miehiä kuin myös niitä vähemmän kauniita ja komeita. Ei ole mitään maata jossa kaikki naiset olisivat kauniita.Havaittavissa pientä kateutta venäläisiä naisia kohtaan...
Havaittavissa pientä kateutta venäläisiä naisia kohtaan...
Ihan ensimmäisenä: suomalaisesta naisesta ei tule mitään mieleen. Tämä siksi, ettei vastaaja suurella todennäköisyydellä tiedä, onko "Suomi/Finland" hedelmä, kalalaji, filippiiniläinen kansallisruoka, vaiko maa jossain.
Toisekseen katsot tasa-arvoa ja "vahvuutta" suomalaisten silmälasiesi läpi. Se että nainen joutuu käymään töissä perheen ulkopuolella, ei monessa paikassa ole mitään kaivattua tasa-arvoa tai vahvuutta. Vielä harvempi maailmalla pitää sitä "älyn" osoituksena, etenkin jos sen vapaaehtoisesti valitsee.
Kolmanneksi esimerkkisi Sanna Marinista on huono. Hän ei ole erityisen älykäs, vaan nousi poliittisten kontaktiensa kautta. Hän ei myöskään ole erityisen vahva, koska ainakin nyt koronakriisin aikana päätöksenteko on ollut haparoivaa, mitä on koitettu pönkittää mm. minä-muotoisilla sanomisilla ja niin edelleen.
Kärjistäen sanoen kaikki maailman naiset odottavat miehen kustantavan elämänsä. Se on evoluution tulosta.En vetäisi kateuskorttia esiin.
Ihan yhtälailla nuo hieman etelämpää tulleet tummasilmäiset miehet ovat silminnähden komeampia ja parempirunkoisia kuin suomalaiset vastineensa, mutta en mä niihin koskisi pitkällä tikullakaan vaikka ihan kivahan niitä on katsella. En usko, että suurta osaa suomalaisia miehiä viehättää kovinkaan pitkälle nainen, joka istuu päivät puunaamassa naamaansa himaansa ja odottaa, että joku muu kustansaa hänen elämänsä.