Kyl nuo venäläiset naiset vaan osaavat olla kauniita ja eivät rupsahda heti kolmenkympin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän suomalainen nainenkaan rupsahda kolmenkympin jälkeen?

Mutta kun olen nähnyt Venäjällä niitä maatuskoja niin *tirskuu*

Viimeksi muokattu:
Ei mun mielestä missään rodussa/kulttuurissa nainen rupsahda kolmenkympin jälkeen.

• Tykkää
Reactions: r0s
Voi voi, muistan hyvin ne Neuvostoliiton ajat ja kuvat varsin rehevistä rouvista siellä.

Mutta hei ap, siitä vaan omaasi etsimään. Joko se ukrainalainen 19 vee hävisi?

Onhan se kiva, kun sulla riittää haaveita ja tarinoita :)

Ei mun mielestä missään rodussa/kulttuurissa nainen rupsahda kolmenkympin jälkeen.
Kehityksessä jölkeenjääneet eivät vain ymmärrä mitään naiskauneuden päälle.
Kun kokemus naisista on pelkästään jynkkysaittien varassa ja instasilikonibimbojen herutuskuvista, heiltä jää näkemättä ja useimmiten myös kokematta että naisessa merkitsevät paljon enemmän muut ominaisuudet kuin silikonin määrä tai älyvapaan näköinen keikistely selfietä ottaessa tai tekohuohotus kun joku hormonihirviö spruittaa mällinsä suoraan alistetun naisen vasempaan silmään.
Sitten voi vinkua keskustelupalstoilla mikä suomalaisia naisia vaivaa kun tällainen evoluution helmi jää yksin, eikä saa naista vaikka työttömyyskorvaus tulee joka kuukausi ja keskioluttakin juodaan vain kerran kuukaudessa, kuun ensimmäisestä päivästä siihen saakka kun rahat loppuvat.

• Tykkää
Reactions: Echo
Kieltämättä joidenkin kansallisuuksien naisten imago on huolestuttava.

Mitä tulee maailmalla mieleen...
-thainaisesta tai venäläisestä naisesta?
Thaikku: hymyilevä, miestä palveleva, seksiä tulee mutta on myös miehen lompakolla
Venäläinen: nuoret naiset heruttaa instassa, lykkäävät lapset babushkalle ja menevät bilettämään. Lenkkarit jalassa ovat tuntematon käsite.

Usalainen nainen? Laittautunut, urasuuntautunut, puhelias, hymyilevä.

Entäpä suomi-naisesta?
-tasa-arvoinen, vahva? Usein blondeja?
En voi sietää Sanna Marinia, mutta ihan asiallisen kuvan suomalaisista naisista on antamassa. Mieluummin äly, kuin herutus edellä.

• Haha
Reactions: Mustakettu
Kieltämättä joidenkin kansallisuuksien naisten imago on huolestuttava.

Mitä tulee maailmalla mieleen...
-thainaisesta tai venäläisestä naisesta?
Thaikku: hymyilevä, miestä palveleva, seksiä tulee mutta on myös miehen lompakolla
Venäläinen: nuoret naiset heruttaa instassa, lykkäävät lapset babushkalle ja menevät bilettämään. Lenkkarit jalassa ovat tuntematon käsite.

Usalainen nainen? Laittautunut, urasuuntautunut, puhelias, hymyilevä.

Entäpä suomi-naisesta?
En voi sietää Sanna Marinia, mutta ihan asiallisen kuvan suomalaisista naisista on antamassa. Mieluummin äly, kuin herutus edellä.
Onko tuo vitsi? :oops:

• Tykkää
  • Tykkää
Entäpä suomi-naisesta?

Ihan ensimmäisenä: suomalaisesta naisesta ei tule mitään mieleen. Tämä siksi, ettei vastaaja suurella todennäköisyydellä tiedä, onko "Suomi/Finland" hedelmä, kalalaji, filippiiniläinen kansallisruoka, vaiko maa jossain.

Toisekseen katsot tasa-arvoa ja "vahvuutta" suomalaisten silmälasiesi läpi. Se että nainen joutuu käymään töissä perheen ulkopuolella, ei monessa paikassa ole mitään kaivattua tasa-arvoa tai vahvuutta. Vielä harvempi maailmalla pitää sitä "älyn" osoituksena, etenkin jos sen vapaaehtoisesti valitsee.

Kolmanneksi esimerkkisi Sanna Marinista on huono. Hän ei ole erityisen älykäs, vaan nousi poliittisten kontaktiensa kautta. Hän ei myöskään ole erityisen vahva, koska ainakin nyt koronakriisin aikana päätöksenteko on ollut haparoivaa, mitä on koitettu pönkittää mm. minä-muotoisilla sanomisilla ja niin edelleen.

Ihan ensimmäisenä: suomalaisesta naisesta ei tule mitään mieleen. Tämä siksi, ettei vastaaja suurella todennäköisyydellä tiedä, onko "Suomi/Finland" hedelmä, kalalaji, filippiiniläinen kansallisruoka, vaiko maa jossain.

Toisekseen katsot tasa-arvoa ja "vahvuutta" suomalaisten silmälasiesi läpi. Se että nainen joutuu käymään töissä perheen ulkopuolella, ei monessa paikassa ole mitään kaivattua tasa-arvoa tai vahvuutta. Vielä harvempi maailmalla pitää sitä "älyn" osoituksena, etenkin jos sen vapaaehtoisesti valitsee.

Kolmanneksi esimerkkisi Sanna Marinista on huono. Hän ei ole erityisen älykäs, vaan nousi poliittisten kontaktiensa kautta. Hän ei myöskään ole erityisen vahva, koska ainakin nyt koronakriisin aikana päätöksenteko on ollut haparoivaa, mitä on koitettu pönkittää mm. minä-muotoisilla sanomisilla ja niin edelleen.
Itse asiassa kyllä Suomesta nykyisin tiedetään enemmän. No ehkä ei jossain Equadorissa, ja jenkithän eivät tiedä kuin oman maansa asiat, mutta enää ei olla missään unholassa.

Kyse on edelleen mielikuvasta, mikä muille luodaan Sanna Marinista - totuuden tiedämme vain me suomalaiset. Mä oon samaa mieltä Marinista kuin sä, mutta ulkomailla häntä hypetetään, ne jotka hänestä ovat lukeneet (eivät kaikki).

Mä en tykkää intersektionaalisesta feminismistä. Mutta kyllä perinteisten nais-mies- roolien maat on muutoinkin takapajuisempia. Se, että nainen alistetaan seksikoneeksi, on alkukantaista, jopa barbaarista.

Havaittavissa pientä kateutta venäläisiä naisia kohtaan...
Mistä pitäisi olla kateellinen? Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että joidenkin mielestä eriävä mielipide on kateutta. Jokaisesta maasta löytyy kauniita naisia ja komeita miehiä kuin myös niitä vähemmän kauniita ja komeita. Ei ole mitään maata jossa kaikki naiset olisivat kauniita.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Havaittavissa pientä kateutta venäläisiä naisia kohtaan...

En vetäisi kateuskorttia esiin.
Ihan yhtälailla nuo hieman etelämpää tulleet tummasilmäiset miehet ovat silminnähden komeampia ja parempirunkoisia kuin suomalaiset vastineensa, mutta en mä niihin koskisi pitkällä tikullakaan vaikka ihan kivahan niitä on katsella. En usko, että suurta osaa suomalaisia miehiä viehättää kovinkaan pitkälle nainen, joka istuu päivät puunaamassa naamaansa himaansa ja odottaa, että joku muu kustansaa hänen elämänsä.

Jep. On todella tasa- arvotonta, että nainen voi opiskella ja käydä töissä kotinsa ulkopuolella. Koska mikä sen ihanampaa ja taivaallisempaa kuin perustaa elämänsä palvelemaan miestään, hänen sukuaan, lapsiaan sekä olla siinä ohessa taloudellisesti riippuvainen miehestään ja kykenemätön päättämään omasta elämästään.

En vetäisi kateuskorttia esiin.
Ihan yhtälailla nuo hieman etelämpää tulleet tummasilmäiset miehet ovat silminnähden komeampia ja parempirunkoisia kuin suomalaiset vastineensa, mutta en mä niihin koskisi pitkällä tikullakaan vaikka ihan kivahan niitä on katsella. En usko, että suurta osaa suomalaisia miehiä viehättää kovinkaan pitkälle nainen, joka istuu päivät puunaamassa naamaansa himaansa ja odottaa, että joku muu kustansaa hänen elämänsä.
Kärjistäen sanoen kaikki maailman naiset odottavat miehen kustantavan elämänsä. Se on evoluution tulosta.

Yhteistyössä