Saanko mennä vessaan?
Oletko aikuinen, täysjärkinen ihminen ja kysyt netissä kaiken etukäteen toisilta?
Ei muuten voi elää, älä kysele typeriä.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Tottakai kysyn täältä
Voiko muutenkin elää?
Jeps. On se hyvä tietää asiat etukäteen, monelta kantilta arvioituna. Juu-u. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei muuten voi elää, älä kysele typeriä.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Tottakai kysyn täältä
Voiko muutenkin elää?
Älä hae. Yöunet menee.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En. Pitäiskö mun hakea kupillinen kahvia, vai viekö yöunet?
Noita en ole kysynyt täällä. Olen saattanut miettiä, että mitä tehdä, mutten ole kysynyt, että mitä pitäisi tehdä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja eräss:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En. Pitäiskö mun hakea kupillinen kahvia, vai viekö yöunet?
tai teenkö abortin vai annanko adoptioon, vai heitänkö hakkaavan/kuristavan mieheni pihalle vai jatkanko samaan malliin :/
Mitä mieltä? pitäiskö peesata?Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:En tiedä. Mitä sanotte?
Perkule. Olisi pannullinen kahvia tuolla. No, mitäs olin tyhmä ja keitin ilman palstan mielipidettä. Tai siis pyysin miestä keittämään.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Älä hae. Yöunet menee.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En. Pitäiskö mun hakea kupillinen kahvia, vai viekö yöunet?
Minä kysyin tuota jo tunti sitten ja sain saman vastauksen.
Olenko kirjoittanut sustaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Noita en ole kysynyt täällä. Olen saattanut miettiä, että mitä tehdä, mutten ole kysynyt, että mitä pitäisi tehdä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja eräss:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En. Pitäiskö mun hakea kupillinen kahvia, vai viekö yöunet?
tai teenkö abortin vai annanko adoptioon, vai heitänkö hakkaavan/kuristavan mieheni pihalle vai jatkanko samaan malliin :/
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:En tietenkään. Paskakin menee housuun jos mulle ei anneta lupaa käydä vessassa.
Et toki. :saint: Olinpas minä tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja eräss:Olenko kirjoittanut sustaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Noita en ole kysynyt täällä. Olen saattanut miettiä, että mitä tehdä, mutten ole kysynyt, että mitä pitäisi tehdä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja eräss:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En. Pitäiskö mun hakea kupillinen kahvia, vai viekö yöunet?
Sen siitä saa.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Perkule. Olisi pannullinen kahvia tuolla. No, mitäs olin tyhmä ja keitin ilman palstan mielipidettä. Tai siis pyysin miestä keittämään.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Älä hae. Yöunet menee.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En. Pitäiskö mun hakea kupillinen kahvia, vai viekö yöunet?
Minä kysyin tuota jo tunti sitten ja sain saman vastauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Ei ei en, juuri aattelinkin kysyä, saanko mennä räplään mieheni tattia? Entä saanko muljautella klittaani?
*jää odottamaan vastauksia nöyränä*
Voi harmi . Okei, kiitti siitäkin vähästä!Alkuperäinen kirjoittaja eräss:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Ei ei en, juuri aattelinkin kysyä, saanko mennä räplään mieheni tattia? Entä saanko muljautella klittaani?
*jää odottamaan vastauksia nöyränä*
saat laulaa ukkos mikrofooniin, muuta et saa tehrä!