kuvittelleeko kukaan muu olevansa raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keiju84

Jäsen
14.07.2007
613
0
16
Tätä nyt raskauden tunnetta jatkunut kohta 3kk. Tiedän että en ole, 3 negatiivistä raskaustestiä ja ultrattukin on (muusta syystä kylläkin). Mutta silti koko ajan tunne että oon raskaana. =) Taidan vaan salaa toivoa olevani vaikka en sitä oikeasti tähän vaiheeseen järjellisesti ajateltuna toivokaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
mä en kuvittele,mut kaikki muut kuvittelee =) anoppi viimeks tänää et sä oot raskaana(juu en oo enkä haluakka ol)!!
Sama täällä :wave: . Munkin anoppi on tasaisin väliajoin maininnut, että me vielä tehdään lisää :headwall: :headwall: . Joka kerta olen sanonut, ettei näillä mun katkaistuilla rööreillä enää mitään tehdä... Anopilla lyhyt muisti.

Juu. Kuvittelen ikävä kyllä.
Joka kuukausi sitten tiputaan korkealta ja kovaa kun kuukautiset alkaa. Aina sekään ei riitä tiputtamaan, kun voihan ne kuukautisetkin olla vale sellaiset.. jne. jne.

:wave:
Yhden negatestin tehnyt n. 1 kk. sitten. Tunne tuli taas.
Liittyyköhän jotenkin imettämiseen ja hormoneihin... :whistle:

Joo olen tuntevinani että vauva potkii.... Testi näytti negatiivistä, vaan edelleen pelottaa että olen raskaana. Ja kun 8kk sitten synty tyttö niin tuota mahaakin on sen verran että otappa selvää.. :/

Yhteistyössä