Yritä löytää itsellesi töitä.Ei vähentäisi suomessa kierrossa olevan rahan määrää ja nostaisi työttömyyttä?
No en todellakaan mene töihin, jollei nuo työtaistelut tuota jotain parannuksia työelämäänYritä löytää itsellesi töitä.
Mitähän saisi olla? 3 päiväinen työviikko, ma ja pe vapaat, tunnin kahvitauko, kuntosali, tykypäivä, kunto/kulttuuriseteli, työterveyshuolto, pehmeä lasku töihin lomilta, 13 kk palkka, työpaikkatrainer.....No en todellakaan mene töihin, jollei nuo työtaistelut tuota jotain parannuksia työelämään
On ne asiakkaita esim annosjakelussa eikä monikaan maksa niistä kuin sen omavastuuosanei köyhillä ole varoja joita voisi siirtää rikkaille
Krutin jutuista päätellen hän ei tunne armoa ketään kohtaan.ei köyhillä ole varoja joita voisi siirtää rikkaille
en oo itekkää saanu armoaKrutin jutuista päätellen hän ei tunne armoa ketään kohtaan.
Luultavasti hän on maksettu trolli.
Tuntuu että yleisesti asenteet on koventuneet viime vuosina.Krutin jutuista päätellen hän ei tunne armoa ketään kohtaan.
Luultavasti hän on maksettu trolli.
ei köyhillä ole varoja joita voisi siirtää rikkaille
Onko se joku juomamerkki?en oo itekkää saanu armoa
Eiku makkaraaOnko se joku juomamerkki?
Joo, varmasti mut syötkö sokeria kun silmiä on täytynyt operoida?Ihan hyviä lääkkeitä kaikki. Olen käyttänyt n 40 vuotta sitten Libraxia ja sain apua vatsaoireisiin. En muista mitään haittavaikutuksia. Silmänpohjan kuvauksissa, silmäleikkauksissa ja silmäsairauksien hoidossa kuten iriittis käytettävät puuduttavat ja laajentavat tipat on paikallaan. Vaikutus on vain muutamia tunteja.
Siispä sanon, että jos silmäleikkaukset tehtäisiin ilman puuduttavia tippoja voisi päästä huuto.
Et ehkä ole saanut armoa, mutta lahjan oppia uusia asioita, lahjan haluun opiskella, lahjan tehdä tuottavaa työtä jne.en oo itekkää saanu armoa
Sitä pitää anellaen oo itekkää saanu armoa
Mistä te oikeen puhutte?Et ehkä ole saanut armoa, mutta lahjan oppia uusia asioita, lahjan haluun opiskella, lahjan tehdä tuottavaa työtä jne.
Mitkään näistä lienee sinun itsesi aikaansaamia, vai kuinka?
Vanhemmiltasi perittyjä ominaisuuksia.
Ei meillä syödä sokeria kun mies tyypin 1 diabeetikko. Minun silmiä ei ole leikattu mutta olen kahdesti sairastanut iriittiksen ja silloin käytin päivittäin 2 kk avaavia tippoja. Miehen silmät on leikattu niin ettei tarvitse silmälaseja.Joo, varmasti mut syötkö sokeria kun silmiä on täytynyt operoida?
Kiitos vastauksestaEi meillä syödä sokeria kun mies tyypin 1 diabeetikko. Minun silmiä ei ole leikattu mutta olen kahdesti sairastanut iriittiksen ja silloin käytin päivittäin 2 kk avaavia tippoja. Miehen silmät on leikattu niin ettei tarvitse silmälaseja.
Tarkoititko tuon oikeesti tänne?Et ehkä ole saanut armoa, mutta lahjan oppia uusia asioita, lahjan haluun opiskella, lahjan tehdä tuottavaa työtä jne.
Mitkään näistä lienee sinun itsesi aikaansaamia, vai kuinka?
Vanhemmiltasi perittyjä ominaisuuksia.
Jos muut maksaa aikuisen ihmisen elämisen, niin mihin sinusta hänellä pitäisi riittää rahat?Tuntuu että yleisesti asenteet on koventuneet viime vuosina.
Aiemmin puhuttiin että työttömällä ei saa riittää rahat kuin hengissä pysymiseen, perus ruoka ja minimiasunto, nykyään pienipalkkaisetkaan ei saisi käyttää rahaa edes kahviin vaan "turhat ostokset pois niin loppuu kitinä rahojen riittämisestä". Työttömien pitäisi varmaan nykyään asua kaikkien parakeissa joista pääsee muuttamaan vasta kun onnistuu tulemaan hyödylliseksi ihmiseksi.