Kuvitteletteko te oikeasti, että rikkaat elävät jotenkin kovin erilaista elämää ja eivät palstaile?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joulutonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Joulutonttu"

Vieras
Olen rikas. Mieheni on rikas. Sukumme ovat rikkaita. Kyllä minä palstailen. Olen pyörinyt täällä ja muilla nettipalstoilla jo vuosia. Ihan samalla tavalla minä kyselen plussalla kokemuksia erilaisista talvihaalareista tai huvipuistoista. Osalistun niihin samoihin imetysketjuihin jne, kuten tekin.
En erityisesti pidä kokkaamisesta. Mulla ei tulisi MIELEENKÄÄN palkata meille mitään taloudenhoitajaa tai siivoojaa. Ajatus siitä, että kodissamme pyörisi mun kaapeilla joku vieras, ei houkuta. Mä kokkaan varmaan arkisemmin, kuin teistä moni. Tänään meillä oli nakkikastiketta, perunoita, kurkkua ja tomaattia. Eilen me syötiin jauhelihakeittoa.
Myös meillä on aamut kiireisiä ja sukkaparit kateissa. Vien lapsen eskariin ja kiirehdin töihin. Juon kupin kahvia ja teen työni. Töissä käyn työpaikkaruokalassa syömässä. Iltaisin meillä puuhastellaan ihan samoja asioita, kuin muissakin lapsiperheissä: pyykätään, siivotaan, kokataan, leikitään, riidellään, käydään harratuksissa yms.

Mä en siis ymmärrä sitä ajatusmaailmaa, mikä usealla palstalaisella on: jos joku kertoo olevansa varakas, niin muut ihmettelevät miksi sellainen muka palstalla pyörisi. MIKSI EI?

Toki varmaan elämäntavoissa on eroja varallisuudesta riippuen, mutta tulee se maanantai meillekin joka viikko.

Mun vanhemmilla on miljoonaomaisuus, suuret tulot ja rahaa rutkasti pankissa. Mun äiti JÄRKYTTYI, kun kuuli, että olin ostanut 30e shampoon. Piti mulle saarnan siitä, miten dermosilin shampoot ovat ihan varmasti yhtä hyviä. Äitini tykkää kierrellä kirppiksiä ja viimeksi esitteli kirpparilta löytämäänsä takkia.

Kyllä monet miljardöörit elävät erilaista elämää kuin tavalliset palkansaajat. Tosin näitä rikkaita ei oikein suomesta taida monia löytyä, vai löytyykö yhtäkään.

[QUOTE="vieras";26906162]Kyllä monet miljardöörit elävät erilaista elämää kuin tavalliset palkansaajat. Tosin näitä rikkaita ei oikein suomesta taida monia löytyä, vai löytyykö yhtäkään.[/QUOTE]

Kyllä Suomen rikkaimmalla Pojulla on rahaa mutta aika vaatimatonta elämää tuntuu vaimonsa kanssa elävän.

Monesti rikkaan ja köyhän ero on juuri siinä että rikas ei tuhlaa kaikkia rahojaan.

Yhteistyössä