kuvitteleeko koiranomistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
ja nyt en yleistä että kaikki

mutta kuvitteleeko jotkut koiranomistajat että talvella niiden koirien pas** muuttuu näkymättömäksi kun tulee yö ja se vaan hups häviää pois :kieh: :kieh: jotenki kesäisin ei tuota shittiä nää niin paljoo tienvierellä ku talvisin ja varsinki keväällä

Talvisin se on vaikeampi kerätä pois. se uppoaa sinne lumeen, eikä sitä aina löydä. joskus on vaikea kompsia sinne lumen sekaan keräämään.

Mä kerään aina, jos vaan pääsen sinne keräämään, mutta en mä rupee ojia kaivelemaan. Kesällä olen kyllä paljon tunnollisempi, myönnän. :ashamed:

Pitääpä terästäytyä taas. se on kyl ärsyttävää, ku jotkut jättää niitä kakkoja ihan tielle tai nurmikolle.

Taas sitä ainaista valitusta koirien pask... eipä tunnu haittaavan rikotut kaljapullot tai viinapullot, puhumattakaan huumeneuloista mitä löytyy pitkin katuja ja puisto alueita.

Talvella on toi PIMEYS paha ongelma tossa paskankeruussa. Itselle käynyt useammankin kerran että kun koira on rykässyt tien poskeen pimeässä niin en yksinkertaisesti ole sitä löytänyt vaikka on ollut pussikin kourassa. Toisinaan sitten kerään jonkun ylimääräisenkin sonnan samaan pussiin kun on oman koiran jätösten lähellä... Niin, ja toinen ongelma on ROSKISTEN TYHJÄYS: kaupunki kun ei tunnu talvella tyhjäävän roskiksia ollenkaan ja ne on ihan yltäpäältä pursuten täynnä paskapusseja ja muita roskia :$ :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Keväällä se pökäle määrä on aivan järkyttävää katsottavaa :x . Itse kerään aina sikarit, jos koira ulos tekee. Yleensä tekee kuitenkin laatikolle.

lasten hiekkalaatikolle???

Varmaan ihan omaan hiekkalaatikkoonsa, niinkuin kissatkin tekevät.

Mulla menee ennemminki hermot noitten kissan omistajien kans ku ne päästää kissat vapaasti ulos ja sit ne kuseskelee ja kakkii joka paikkaan. Monesti oven viereen ja autoon merkkailtu, ja se haju on ihan kauhee.

Joo, samalla tavallahan sille käy kuin maahan heitetyille roskille, hajotetuille pulloille ja tupakantumpeille. Ja samalla tavalla kuin kaupan parkkikselle viskattu lapsen kakkavaippa.

Jaa mut, toi koiranpaskahan maatuu kuitenkin loppujen lopuksi. Et ei ihan sama.

Koiranpaska tienvarsilla suurina määrinä on ällöttävää mutta samat aiheet joka kevät. Mulla ei muuten ole enää koiraa.

Yhteistyössä