Kuvittele tilanne.. Vastaa rehellisesti ja itsellesi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psykolookin poikanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eniten vastauksia B, siis hyvin pyyhkii...

Kun olin naimisissa, olisin ajatellut vastausta C tai jopa D, niin ahdistavaa viimenen vuosi oli, mutta varmasti olisin vastannu B näin julkisesti. Eipä taida monellakaan löytyä rohkeutta täällä pamauttaa (ainakaan siis mustana), että joo nyt menee päin honkia ja ahdistaa.

Mutta siis toivottavasti kaikilla oikeesti menee hyvin noin pääsääntösesti :)

E) Jos se biisikin olisi pahasti kesken, ajaisin vihellellen liittymän ohi täysin tyytyväisenä.
Seuraavaan liittymään asti.

Koukkaisin siis itselleni 10 minuuttia lisäaikaa, koska tykkään ajaa autolla musiikkia kuunnellen, varsinkin yksin.

Ja koska olen täysin tyytyväinen pieneen elämääni ja onnellinen, mutta myös luottavainen siihen että täyspäinen mieheni ja useimmiten ihan siedettävät lapseni ovat poissa viettämäni ajan pärjänneet hienosti, ja selviävät varmasti vielä myös sen 10 minuuttia. Ehtivät siinä ajassa ehkä laittaa tiskitkin.
Uskoisin myös, ettei yhdenkään eläimen elämä kaadu siihen 10 minuuttiin, jonka itselleni nipistän.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
E) Jos se biisikin olisi pahasti kesken, ajaisin vihellellen liittymän ohi täysin tyytyväisenä.
Seuraavaan liittymään asti.

Koukkaisin siis itselleni 10 minuuttia lisäaikaa, koska tykkään ajaa autolla musiikkia kuunnellen, varsinkin yksin.

Ja koska olen täysin tyytyväinen pieneen elämääni ja onnellinen, mutta myös luottavainen siihen että täyspäinen mieheni ja useimmiten ihan siedettävät lapseni ovat poissa viettämäni ajan pärjänneet hienosti, ja selviävät varmasti vielä myös sen 10 minuuttia. Ehtivät siinä ajassa ehkä laittaa tiskitkin.
Uskoisin myös, ettei yhdenkään eläimen elämä kaadu siihen 10 minuuttiin, jonka itselleni nipistän.

Voisin tehdä samanlailla. Toinen vaihtoehto olisi kuunnella biisi autossa loppuun :)

Noi tunteita nostattavat biisit liittyvät taipaleeseen oman kullan kanssa, joten onnellisten muisteloiden jälkeen varmasti olisi tunnelmat A:n kaltaisia. Normipäivänä B :)

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
A

Oon mä joskus huonoina aikoina ohimennen ajatellut IRL, että mitä jos vaan ajaisi.

Mä olen ajanu liittymän ohi ihan vaan siksi että olen ollu niin jatuksissani, etten ole huomannu liittymää. Ja se on tainnu tapahtua useammin kuin kerran. Ja olen kyllä sit joskus ajellu ihan tarkoituksellakin missä sattuu, ettei tarttis mennä kotiin.

Yhteistyössä