Kuvitteellinen gallub lapsiluvusta ja sukupuolista :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ap

Vieras
Jos olisi täysin teidän päätettävissänne montako lasta saisitte ja mitä sukupuolia niin millainen kokoonpano teillä olisi?
Ja ennenkä lapsia oli, mikä oli sellainen "unelmamäärä" mielessänne ja kumpia "toivoitte"?

Itselle sopiva lapsiluku olisi kolme lasta, kaksi tyttöä ja poika mutta nyt voin jo sen sanoa ettei toteen käy. (eikä niin haittakaan)

Ja ihan leikkisästi mukaan vaan, ei tarvitse kenelläkään vetää hernettä nenään :D

Mä haluaisin kolme lasta. Tyttö, poika ja tyttö.

Nyt on yksi ja alkuun aattelin, että kaks lasta vois olla hyvä. Mutta nytpä tahtoisin jo kolme.
Ens vuonna tähän aikaan se luku voi olla jo neljä :D

Kyllä mä oon kai "aina" kahta lasta toivonut, perinteisesti tyttöä ja poikaa. Ja molemmilla on meitä siunattu. :heart:
Onhan se kolmaskin mielessä käynyt, sillä ei kyllä ois mitään väliä kumpaa sorttia olisi. :xmas:

kaksi poikaa ja tyttö. Järjestys myös että tyttö olisi nuorin, näin "päätin" jo teininä.

kaksi poikaa on koossa, mutta olen päättänyt jättää lapsiluvun tähän joten ei varmaan toteen käy.

Toivon neljää lasta, sukupuolella ei ollut väliä mutta jotenkin salaa ajatteli että olisi kivaa jos esikoinen olisi poika. Koska itse lapsena toivon isoveljeä

Neljättä nyt odotan, kaksi tyttöä ja poika löytyy ja ultran mukaan tuleva olisi poika. Esikoinen oli tyttö ;) sarja on tyttö-poika-tyttö-poika(?)

ajattelin että mulla on kaikki tyttöjä. Kaksi tyttöä tuli ja kymmenen vuoden päästä siitä putkahti sitten poika.Oli se kyllä yllätys kun tyttöä siitäkin ajattelin. Opin kyllä sitäkin hoitamaan vaikka laitoksella joutui kysymään että mites tälläistä hoidellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Toivon neljää lasta, sukupuolella ei ollut väliä mutta jotenkin salaa ajatteli että olisi kivaa jos esikoinen olisi poika. Koska itse lapsena toivon isoveljeä

Neljättä nyt odotan, kaksi tyttöä ja poika löytyy ja ultran mukaan tuleva olisi poika. Esikoinen oli tyttö ;) sarja on tyttö-poika-tyttö-poika(?)

Voih, ihana sarja :)

Yhteistyössä