Aamulla testasin taas että tuleeko haamu. Olin aivan järkyttynyt kun ei tullut. Olin niin varma, että tulisi. Pitäs vissiin hieman rauhuttua!!
Mulla menossa seitsemäs kierto ilman mitään ehkäisyä. Ekat kierrot testailin tosi paljon ja liian aikaisin useimmiten. Se negan saaminen repii rikki joka kerta ihan samalla tavalla. Ei se testaaminen kuitenkaan mitään muuta, ja mitä pidempään odotan, sitä todennäköisemmin saan totuudenmukaisen tuloksen, eikä tarvitse tulla tänne itkemään, että "onkohan tää nyt viivanpaikka vai haamu vai...?"Alkuperäinen kirjoittaja kurkkunaamio:TMirre ja enkuli85, kuin teillä on kärsivällisyyttä olla vielä testaamatta! =)
Toivotan sulle kovasti onnea Tmirre. Meinas tulla tippa linssiin kun luin sun kirjoituksen. Oli kuin suoraan mun suusta! Mutta ihana tuo sun loppulause. Munkin pitää alkaa ajatteleen positiivisesti. Ens kuussa teen ovis testin että tietää sohiiko sitä pimeässä vai antaako oikeita mahiksiaAlkuperäinen kirjoittaja TMirre:Mulla menossa seitsemäs kierto ilman mitään ehkäisyä. Ekat kierrot testailin tosi paljon ja liian aikaisin useimmiten. Se negan saaminen repii rikki joka kerta ihan samalla tavalla. Ei se testaaminen kuitenkaan mitään muuta, ja mitä pidempään odotan, sitä todennäköisemmin saan totuudenmukaisen tuloksen, eikä tarvitse tulla tänne itkemään, että "onkohan tää nyt viivanpaikka vai haamu vai...?"Alkuperäinen kirjoittaja kurkkunaamio:TMirre ja enkuli85, kuin teillä on kärsivällisyyttä olla vielä testaamatta! =)
Ei tunnu niin pahalta jos menkat alkaa, sillä joka kierto on uusi mahdollisuus tulla raskaaksi. Ja jos plussa tulee, niin kyllä sitä kannattaa vähän odottaakin =) :heart: Täällä nyt kp32/29. En ole vielä testannut, mutta menkkoja ei näy.