Kuvien lisäys Huutonettiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Kysytty varmaan sata kertaa, mutta en silti onnistu :(

Latasin sen selaimen, mutta en silti tajua... Yritin Aijaalla ja huutokuva.netin avulla, mutta joka kerta ilmoituksessa on vain se teksti, ei kuvaa :(

Mikä on helpoin tapa? Kuvia on yli 20?

mie lisäsin sillä tavalla että kirjoitin ensin sen tekstin ja julkaisin ilmoituksen sellaisenaan. sitten kun sinnehän saa lisätä sitä tekstiä jälkikäteen, niin laitat sinne sen html-koodin aijaasta. ei oo hn-selainta mulla eikä muitakaan virityksiä, mutta helposti toimi.
aijaaan voi laittaa vissiin viis kuvaa kerrallaan, sitten sieltä muodosta koodit ja html niin saat niistä viidestä kuvasta yhtäaikaa ne koodit, kopioit ne sinne lisäyskenttään.

mut siis jos haluat ne kuvat sinne päätekstiin niin pitää kai painaa ennen sen kuvan lisäystä 'muokkaa html:ää' ja sitten vasta kopioida se kuva. aijaa:n sivulla on hyvä ohje.

Käytä huutonet selainta. Ei tartte avat erikseen kuvapalvelua saa suoraan kohteen kuvauksen kohdasta lisättyä ne kuvat. Niin yksinkertaista et lopetin kokonaan noi muut pelleilyt, kun en ikinä muista miten niitä saa. Googlaa huutonet selain.

[QUOTE="vieras";24668663]Käytä huutonet selainta. Ei tartte avat erikseen kuvapalvelua saa suoraan kohteen kuvauksen kohdasta lisättyä ne kuvat. Niin yksinkertaista et lopetin kokonaan noi muut pelleilyt, kun en ikinä muista miten niitä saa. Googlaa huutonet selain.[/QUOTE]

Latasin tän, mutta en osaa silläkään :( Mä oon käsi! :D

Kun lisäät html ja menet esikatseluun se näyttää ne tekstinä. Valitse siitä sitten muuta kohteen tietoja ja palaat takaisin niin kuvat näkyvät. Eli et tee tässä enää muutokisa vaan meet takasin esikatseluun ja voila, kuvat onkin siellä.

Miksi näin? No ei hajuakaan, mutta näin se vaan on...

[QUOTE="aloittaja";24668680]Latasin tän, mutta en osaa silläkään :( Mä oon käsi! :D[/QUOTE]

Siinä kohteen kuvauksen ylärivissä on joku kohta lisää kuvia, niin siitä vaan klikkaa ja valitsee kuvan koneelta. Kuva tulee siihen kohtaan mihin oot kursorin jättäny. Ei sen vaikeempaa =)

http://kuvaton.com/k/

mä käytän ylläolevaa

selaa, valitse kuva, tallenna, viiminen laatikko, kopioi, sitten liitä

ja sitten kun haluat seuraavan kuvan, niin käytä näitä merkkejä kuvien välissä

<br>

tähän kuva ja teksti

<br>

ja taas kuva ja teksti

<br>

kun katsot esikatselusta, niin ne ei ekalla kertaa heti näy, mutta kun laittaa muokkaa ja katsoo uudestaan, niin kuvat näkyy.

HN selain on myös yksi hyvä vaihtoehto

Pilvet.fi etusivu

[QUOTE="jep";24668690]Kun lisäät html ja menet esikatseluun se näyttää ne tekstinä. Valitse siitä sitten muuta kohteen tietoja ja palaat takaisin niin kuvat näkyvät. Eli et tee tässä enää muutokisa vaan meet takasin esikatseluun ja voila, kuvat onkin siellä.

Miksi näin? No ei hajuakaan, mutta näin se vaan on...[/QUOTE]

Ei sinne tulee se punainen ruksi valkoisella pohjalla :( ja tekstiä sen "ympärillä" :(

[QUOTE="vieras";24668716]Siinä kohteen kuvauksen ylärivissä on joku kohta lisää kuvia, niin siitä vaan klikkaa ja valitsee kuvan koneelta. Kuva tulee siihen kohtaan mihin oot kursorin jättäny. Ei sen vaikeempaa =)[/QUOTE]

Tälläkin tavalla mä saan vaan sen typerän ruksin valkoisella pohjalla :( Onkohan noi mun kuvat jotenkin liian suuria? Ennen on onnistunut tolla aijaalla, mutta nyt ei onnistu :(

[QUOTE="vieras";24668716]Siinä kohteen kuvauksen ylärivissä on joku kohta lisää kuvia, niin siitä vaan klikkaa ja valitsee kuvan koneelta. Kuva tulee siihen kohtaan mihin oot kursorin jättäny. Ei sen vaikeempaa =)[/QUOTE]

se kysyy jotain osoitetta? Ja se on pakollinen, mitä siihen sitten? Nyt sain kerran toimimaan ja sit meni jumiin koko paska :D

[QUOTE="aloittaja";24668794]se kysyy jotain osoitetta? Ja se on pakollinen, mitä siihen sitten? Nyt sain kerran toimimaan ja sit meni jumiin koko paska :D[/QUOTE]

Sun pitää ladata se uudestaan. Ainakin mulla on käyny joka kerta niin, että aina ku meinaan laittaa useemman kuvan, niin se pitää ladata koko systeemi uudestaan. Muuten se kysyy aina sitä ihme osotetta.

Yhteistyössä